(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR SEVİNCİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR SEVİNCİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli cen { Cemil Yıldız } serbest vezin şiir hakkındaki yazı ve düşüncelerine aynen katılıyorum. Bu tür şiir yazan sayın arkadaşlarım Lütfen bana darılmasınlar okuduğum zaman zevk alamiyorum .Biraz süslü cümlerle geçiştirilen öykü şeklindeki şiir diye yazılanlarıdan okuma zevki alamamıyrum Bu doğrultuda Atalarımızdan bizlere miras kalan divan edebiyatı tarzında yazılan bir çok eserlerimiz var. manzum eser dediğimiz bu tarzdaki yazılan hece ölçülü mısra sonları kafiyeli ; ayaklar yani 4.mısralar redifli [cümle] mısralı zevk verici ve kalıcı yetenek fışkıran okuyucu ve dinleyici tarafından kesinlikle kulak tırmalamıyan.şiirlere de bayılıyorum okudukca kendimden geçiyorum.bu konuyu yazmama neden olduğunuz içinde size sevgiler ve saygılar sunuyorum. CAN.
Kar sevinci bambaşkadır eski Rum’da Bir soralım, ne anlatır Erzurum’da Kimi bal kaymak, sıkıp yerken o kar’ı Kimi kaymış, ikisi bir uçurumda Kar güzeldir ,ak gönüller gibi...ama garibanın korkulu rüyası Güzel dörtlük..Kutlarım..Saygılar
KAR DÜŞTÜĞÜ YERDE BAZEN GÖRMEYENİ SEVİNCE ÇOK ETKİLİ OLAN YERİDE HÜZE BOGAR BAZEN SICAKTIR BAZEN DONDURUR ÇİÇEGİ KISA VE ÖZ ÇOK ŞEY ANLATTI ŞAİRİM YÜREĞİNE SAGLIK TEBRİKLER CANI GÖNÜLDEN..
çocuklara bayramdır kar, büyüklere zarar ne kar var (anlayan anladı hocam)..akşam olunca gece pekmezle karıştırp bir hoş olur yemesi..hocam yüreğinizdeki sıcaklık eritmesin karları
hem dörtlük hem de resim karın yağışıyla çocukların neşesini anlatmış diğer yandan trafikte yaşanılan zorluk dile gelmiş...yani bu kısa dörtlük çokşey anlatmış...kutluyorum kaleminizi...saygıyla...
Bir sahil çocuğu olarak o kar ki -şimdi özlemini çeksem de- Erzurum'da kaldığım yıllarda, "Dışarda kar içerde zulum./Nefret ediyorum senden Erzurum." dedirtmişti. Paylaşmak istedim dostlarla. Kalemine sağlık. Tebrik ve saygılar arkadaşım.
Kar sevinci bambaşkadır eski Rum’da Bir soralım, ne anlatır Erzurum’da Kimi bal kaymak, sıkıp yerken o kar’ı Kimi kaymış, ikisi bir uçurumda
Kar kimine sevinç kimine kaygı getirir. Kimi kar yağınca Mutlu olur oyun oynar, Seyreder güzelliğini Kimi de ne güzellik görür ne de heyecan. Nasıl odun kömür alırım diye bütçesini düşünür. Şiirinizi çok beğendim.elinize gönlünüze sağlık. selamlar.