Çıplak kaldık... Arındık birbirimizden Başka tenlere yüz sürerken Erteledik Ertelendik Farklı manalar aradık düz cümlelerde Derinlikleri su yüzüne çıkarttık Basite indirgedik arzuları Geçer sandık Geçti diye kendimizi kandırdık, Başkalaştık...
Ben gibi olduğun için sen Bildiğim hiç bir silah öldürmüyordu seni Sen gibi olduğum için ben Hiç bir toprak kabul etmiyordu bedenimi Oyalandın mı? Oyaladığın kadar Ayrı düşler için Ayrı zamanlarda birbirimizden kaçtık Sonunda aynı duvara tosladık Ne yazık...
Sakladık gerçeklerin en sivri dikenlerini Kendi yolumuzu çizdik İz bıraktık İz bırakıldı Manayı ıskaladık Cümlelerde kaybettiklerimizi arar olduk Bulamadık Biz yazdık Niye yazdık? Nasıl yetecektik birbirimize, Kendimize bile azdık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kavuşmaya Ayrılık Kala - 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kavuşmaya Ayrılık Kala - 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl yetecektik birbirimize, Kendimize bile azdık... ................... Herşeyi anlatmış bu iki dize... İki yarım her zaman bir bütün etmiyor... Güzel bir şiirdi, kutluyorum...
Bırakmadınız kendinizi birbirinize,Günün ortesında karanlık aradınız.Bulamadınız,çıplak kaldınız.Sevgiyi sakladıysa yüreğiniz,Başka yerlerde arandınız.Sanki arındınız birbirinizden.Bir sebepmi aradınız sevgiyi gözlerinizle sunmaktan.Basitmi sandınız arzuları.Geçermi sandınız.Bak yine çıplak kaldınız.Başkalaştık diyorsunuz.Ama onu silah öldürmüyor sensiz,seni toprak kabul etmiyor onsuz.Yollarda ikinizinde izleri var birbirinizi arayan.Birde sivri dikenleri saklamak talihsizlik.Dikensiz gül olmadığını da biliyorsunuz.Tek azlık birliktelik yeterlik değilmi... Çıplak kalmak niye sevgiyle güzelliği giymek varken.Haydi artık bunları birleştirelim.Birer kahve sebep olsun.Cümleler anlam dolsun.Güzel bir ortamda sevgiyi bulun gözlerinizde.Çıplaklıklar pencereden çıkıp gitsin karanlıklara birdaha gelmemek üzere... (Kahve falı gibi yorum ,ama bu şiir yorumu.) Umarım geç kalmadım.MUTLULUKLAR...
Nasıl yetecektik birbirimize Kendimize bile azdık...Hâl böyleyken neden yollar ayrılır aşkta o da bir muamma.Aşkın cilveleri olsa gerek. Yalın dizeler ve çok güzel bir şiir Ssevgiyle...Şiirlerle kalın Hâdiye Kaptan
Çıplak kaldık... Arındık birbirimizden Başka tenlere yüz sürerken Erteledik Ertelendik Farklı manalar aradık düz cümlelerde Derinlikleri su yüzüne çıkarttık Basite indirgedik arzuları Geçer sandık Geçti diye kendimizi kandırdık, Başkalaştık... ..kutluyorum namık cem