(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANUN DEFİNE ARIYORDU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANUN DEFİNE ARIYORDU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kanun gibi dizeler kutluyorum kanun defineyi bulduğunuz da burdakı şair dostlarını unutmazsın inşallah:=) çok hoşş çok :)) gerçekten bazen buna benzer şiirler yazılmalı bu şiir bize ders olmalı strese iiyi gelecek bir şiir oldu bence okuyan okumayana tafsiye etsın. ben güldüm sira sizlerde. yüreğine sağlık şair tebrıklerim kocaman sevgilerim le...
Ben bu Kanun'un bu bu hükmünü hiç beğenmedim. Bu kanun olsa olsa Hammurrabi kanunudur.
Bir kerem bu çıkan arkeolojik alet ve edevatlar , bulmayı umduğu altun , gümüş , zümrüt gibi define sandığı... aletlerden daha çok işe yarar. Taş kafalı heykellere Ankara da para verecek zevat mı kaldı.
Bulmuş definenin en hasını birde kaderine küsmüş ? Bunca örgütün ve kanunsuz adamın yaşadığı bu örgütistanda bunlara ne paralar verirlerdi üüff üff.
Akıllı ol kardeş, akıllı ol bunca alet edevatı bulmuşssun sen de kursana bir örgüt. Ya da getir bunları örgütlere pazarlayalım. Hasılatı adilce bölüşürüz: iki bana, bir sana ; iki banaaa , bir sanaaaa...
şahamettin tarafından 1/13/2009 5:15:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
657'ye tabi olan bir kişi olarak profil resminiz bana sıcak gelmemişti...Lakin şiiriniz muhteşemdi Kardeşim... Gönlümden kopan saygıyı kabul ederseniz sevinirim Kardeşim...
m@li64 tarafından 1/13/2009 3:07:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
hahahahaha.:))))))) Kalemine sağlık can. Güldürdünüz ağlanacak hallerimize. O çete biliniyordu da bu gün başkaları ile ilişkilendirilir olması ilginç ve vahimdir. Sahi seçimler var değil mi yakında! Sevgiyle kalınız.
teşekkürler.
selamlar.