(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzünvari Sevişmeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzünvari Sevişmeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısır döngülere gebe hayat esrik bir yaş daha düşürür umuda aşık aşk´a hasret hasrete ilelebet... Çocuk yapmışsın yine yapacağını kutluyorum yüreğine sağlık şiir yazmak yakışıyor çirkin lerin kralına
ne bileyim be çirkin yüreğimin sol yanında sessizlik işte nefes almak düşer payına şiirin ben vurulurken... o güzel yüreğine ve kalemine sağlık... sevgimlesin hep kardeşim...
mor tarafından 1/13/2009 2:20:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
mor tarafından 1/18/2009 12:54:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
... sokul şimdi geceye ten kadar çıplak bir günahı paylaşır gibi ot çek az esrarlı bir bakış yakışır mahremine dişlenmiş bir elma kadardır sıyrıklar kızıl bir kıyamet yıkar düşleri yıkadıkça ar/sızı acır canı severmiş gibi yap şimdi de hiç sevdin mi ki ayıp bir gülüş kadar hınzır yaklaş ellerine sarılmak için değil savrulmak için geçmişine dilbaz seni kaç kanda bitsin sen söyle ve hiç bitmeyecek misin sürünce hasret anlasana aşk bu kabul et damardan almış gibi hisset ya sonra? sonra mı elbette şükret...
...sen şimdi çek git diyorsun ama çocuk, bilesin ki bir kez seviştin aşk'la...kalıcı hasar söz konusu...hem de ölene kadar kalıcı...
esrik bir yaş daha düşürür
umuda aşık
aşk´a hasret
hasrete ilelebet...
yüreğine sağlık kutlarım.saygılar.