(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kabuğum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kabuğum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke böyle bir kabul olsa istemediğimiz karanlık gecelerde o kabuğun içine girebilsek ama böyle bi şansımız yok. çok güzel bir şiir anlamlı. kalemin daim olsun Güldane Ablacım...
evet can kısa ama hayatın tüm acımasızlığını anlatmayı başarmışsın yapılan bunca zulümü yapılan bunca acımasızlıkları güçlünün zayıfı gözünü kırpmadan yok etmesini öylesine anlatmışsınki seni ayktan alkışlıyorum güzel insan....
keşke ablacım öyle bir kabuğumuz olsa istediğimiz zaman şu karanlık ve savaşın oyun olduğu günlerde birçok kişi kabuğuna çekilmek ister hele de suçu yokken ölmeye mahkum olan insanların hayali...
ablacığım kısa ve anlamlı şiirinden benim aklıma düşenler bunlar emrğine sağlık... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
sakla beni kabuğum al içine ve kapat görmesin gözüm acımasız bir hayat ......................................... hayat incisi bir bakış böyle oluyor demekki mükemmel bir anlatımdı
sakla beni kabuğum al içine ve kapat görmesin gözüm acımasız bir hayat -------------------------- EVET SEVGİLİ DOSTUM. BU GÜNLERDE BEN DE KEŞKE SAKLANSAM DİYOR VE BU ACI VAHŞETE SESİZ KALAN DÜNYAYI GÖRMESEYDİM DİYORUM.DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK.BARIŞ DOLU BİR DÜNYA DİLEĞİM.
Ahh benden ne farkınız kalmış sevgili Güldane hanım))..bir rakınız eksik karamsarlıkta.hoş ben hep huzur içinde içerimya.sabah bu saatte (az sonra sokaklara koyulacam işe)biraz tebessüm etmek istedim.)uzun yorum yazamam lakin cüretimi bağışlayınız yazdım hoşgörünüze sığınarak...
acıyı kapatmak gerektiğinin Tatlı acısıydı mükemmel dörtlük.
merhabalar sevgili Arkadaşım.Yaşam bazen insanı bıktırır.Görmek istemez hayatın kendisini.Ama ben hep yaşamı direnerek göğüsleyeceğinize inanıyorum.Çok güzel bir şiirdi Arkadaşım.Emeğine sağlık.
sakla beni kabuğum al içine ve kapat görmesin gözüm acımasız bir hayat .................. Harika dizeler dost. Acımasız olanlar biz insanlar aslında. Hayat'ı hep bizler bozuyoruz. ... Selamlar
Senin gibi direşken birisine bu karamsar tabloyu kim çizdirdi be Sevgili Güldane; bak Can dostum, o kabarmış yüreğine neyi yakıştırdım, sana armağanım olsun;
akla beni kabuğum sal içine ve kaynat gözlesin hep gözüm acıtmadan gör hayat
Nefis bir şiirdi Güldaneciğim, biraz mukallitlik yapayım, dedim; hoşgörüne sığınarak bir-iki dize karaladım!!!
hayat ki ne hayat...çok doğru ve yerindeydi...hayata dair benim de birkaç şiirim oldu...en son şiirimden hatırlarsan benim de birkaç lafım olmuştu ve kafa tutmuştum hayata...çok güzel ve anlamlıydı bitanem...kalemin daim olsun...iyi ki varsın...sevgilerimle...
KISA VE ÖZ ŞAİRİ BU GÜZEL VEDE BİR O KADARDA ANLAMLI ESERİNDEN DOLAYI KUTLAR SEVGİ SAĞLIK BEREKET DOLU BİR YAŞAM DİLERİM GÖNLÜNCE DİLEKLERİMLE SAYGILAR.............
sakla beni kabuğum al içine ve kapat görmesin gözüm acımasız bir hayat ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bizi saklayan kabuklar olsa bile,yinede hayatın gerçekliğinden kendimizi saklayamayız.evet,hayat acımasız,zalim ama biz bu hayatın içinde yaşıyoruz ve her ne olursa olsun bu gerçeği kabul ederek yaşama tutunmalıyız.hayatı engebeli coğrafik bir alan olarak düşünün.böyle bir alanda o engelleri aşarak o coğrafyada yaşamak durumundayız.başka şansımız yok. birde hayatın iyi taraflarını görmeye çalışalım.bunu yaparak da kendimizi hayata daha bir bağlamış ve daha bir mutlu etmiş olacağız.. güzel emeğiniz kutluyorum yüreğine sağlık şiir,umut ve sevgiyle....
sakla beni kabuğum al içine ve kapat görmesin gözüm acımasız bir hayat ============== tüm kötülüklerden koruyup içine alacak bir BARIŞ Kabuğu varmıdır ki Dünya da .. Tebrikler Şair ..
kır kabuğunu bence belki altından bizim cenahtan bir gül çıkar))))) hep öyle değilmidir saklamadık mı bir kabuğun içinde yüreğimizin tüm istemlerini ve acılarını sevinçlerini gizlemedi mi dünyadan..... güzeldi sevgilerimle
Dünyadaki pislikleri ve kötülükleri görmekten ve onlara seyirci kalmaktansa, bir kabukta yaşamayı tecih ederdim çünki çaresizlik bu haksızlığa seyirci kalmak beni öldürüyor... Kısa ve öz olan yüreğinin sesini kutlarım, kalemin hiç susmasın gül yüreklim ...
Güldane abla biliyorsun yerini, senin gibi bir inci ancak o kabukta olurdu :))) hayatin cekilmez halleri bazen bizi böyle biktirir, kacmak isteriz tüm olumsuzluklardan ama birseyler mutlaka vardir disarda kalmamiza sebep olacak, kücücüktü ama anlattiklari cok büyüktü, kutluyorum degerli yüreginizi...
...bende böyle olsun istiyorum...saklanayım ve hiç çıkmayayım...ama ya birisi merak edip de içini açar bakarsa...ki bakar bu insanoğlu...kesinlikle bakar...bütün bu kavga,acımasız savaşlar bir kere olsun bakmaktan çıkmıyor mu?
sakla beni kabuğum al içine ve kapat görmesin gözüm acımasız bir hayat
Gözüm görmesin derken yüreğim hissetmesin, ne yap yap ama beni sakla gönlüm görüp acımasız hayata kahretmesin , demişsin. Ne de hoş demişsin. Güzel ve hisseden yüreğini kutladım, sevgim ve saygımla daim ol Güldane dost.
Çok güzel.
ve sorgulayıcı.
Ne yapalım şair ? Nereye gidelim ?
Bu bizim dünyamız..
Ben de çok şeyler yazmak isterdim ya şimdi yine "Asi" derler.
Tebrikler...Teşekkürler.