(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LANET OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LANET OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen olmayınca vakit mi geçer deli oldum hayatım sokaklarda gezer durdu aklım,dondu kanım sevmeyene LANET OLSUN Sevmeyenler hatta anlamayan gönüllere değil mi lanetin.......
sevgiliden önce sevgi gelmeli...kavuşmak özlem olmalı.. lanet edilecek sevgi pişmemiştir bence... o sevgiyi yaşamak bile farklılık olmalı.. sevgiler ayrılıklar...birbirinin değerini arttıran kavramlar... biri olmadan öteki anlaşılmaz... sevgiyle kal...
profil resmine takıldım..........polat amca..........şu öğretmene çarpılana........onun elifi gittiyse bizimkiler kalır mı ki........ona öğretmen geldi elbet gidenin yeri dolar............wallahi oluyor..........lanet okumak........kötü........bence.........Allah yolunu açık ede..........Allah her şeyin en güzelini ve en iyisini hatta en hayırlısını versin demek gerek giden için..............dua daha makul olur bence.........lanetlerle peynir gemileri yürümüyorlar..........gerçi gemi hiç yürümez hep yüzer de olsun bizimki ........ımmmmmm ben nerden hatırladım acaba................
_______________
lanetsiz sevgilere .........
yüreğinize sağlık.........
Gizzz tarafından 1/8/2009 6:10:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
demek aşkı anlayamamış ki...
dilerim daha güzelini bulursun..
yüreğine sağlık..