(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülcemiz Vardır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülcemiz Vardır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ ŞAİR KARDEŞİM!... ŞİİRLER GERÇEKTEN DE PAYALAŞILDIKÇA GÜZELLEŞİYOR.. HER ARKADAŞIMIZIN TÜRK ŞİİRİNE AYRI BİR KATKISI OLUYOR... BU DA BİZLERİ MUTLU EDİYOR ŞİİRİNİ SEVEREK OKUDUM. ŞİİR TADINDA BİR YAŞAM DİLEGİMLE BAŞARILAR... YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILAR...
Ben fakir En hakir Bin taksir Ateşten Kalleşten Mızrakla gürzden Dabbetülarzdan Deccalden,yedi düvelden Korku nedir bilmeyen ben Tir tir titriyorum Gülce'den Ödüm patlıyor Gülce'ye bakmaktan Nutkum tutuluyor, ürperiyorum Saniyeler gözlerimde birer can Her saniyede bir can veriyorum...
gülden güzel gülce... işte benim gülbaz kardeşime yakışan.
Mezara örtülen toprak aslımız Ümmet-i Muhammed bizim neslimiz Rahmine düşmeden vaktin Müslim’iz Gâlu Belâ denen öncemiz vardır ______ _okudugum yanliz siir degildi, var olan ve ebediyete var alarak kalacak tek hakikatimizdir... _paylasim icin Allah razi olsun ugur can... yüregin islam nuru ile daim olsun dileklerimle...
_bu sevgi ve umut ile 'devam' yasa sen emi... darisi cümlemizin basina olsun...
ALLAH RAZI OLSUN DİZELERİNDE Kİ GÜZELLİKDE VARSIN GÖNLÜNE KOŞSUN İNŞALLAH RABBİM YOLUNA DUALARIMI KABUL EDER YÜREĞİ TEMİZ İNSANIN KİME NE ZARIRI OLUR Kİ TEMİZ VE YÜREĞİNİN NURU VAROLSUN! ALLAH BİZİM GİBİ GENÇLERİ ÜLKEMİZE SAHİP DEĞERLERİMİZE ÖNEM VERENLERDEN EYLESİN SOKAK DA SARKINTILIK KENDİNİ BİLMEZLİK YAPAN GENÇLERE YÜREĞİN İMZA OLSUN!
ŞİİRLER GERÇEKTEN DE
PAYALAŞILDIKÇA GÜZELLEŞİYOR..
HER ARKADAŞIMIZIN TÜRK ŞİİRİNE
AYRI BİR KATKISI OLUYOR...
BU DA BİZLERİ MUTLU EDİYOR
ŞİİRİNİ SEVEREK OKUDUM.
ŞİİR TADINDA BİR YAŞAM DİLEGİMLE
BAŞARILAR...
YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILAR...