(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nâmert Olayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nâmert Olayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülbaz’ım son fasıl, kırıldı kalem; Gül açmaz çöllerde durgun şelâlem. Mâdem ki gönlünü çaldı el âlem, İsmini anarsam nâmert olayım.... ŞİİRİN ÇOK GÜZEL KUTLARIM SİZİ............. BEN İNSANLARDAN İĞRENİR OLDUM EĞER GERÇEKTEN BÖYLE İSE BİR GÜÇ VAR MI BİLMEM AMA BU DÜNYA TÜM SİNSİLE ÇOK MATRAKDA DEĞİL YAZARIZ ÇİZERİZ...SESKESMEK NİYE....... BEN BU EDEBİYAT SAYFASINDAN ÇIKARIM İNAN...BİR SİTE YAPALIM GÖNÜLDEN GÖNÜLE.....SEVENLER GELSİN O GÜZELİM OKSİJENİ BOL OLAN YERE...SELAM VE SEVGİLERİMİ İLET ŞİMDİ DAHADA ÜZÜLDÜM ..ARTIK ŞİİR YAZMAM ..GEREKİRSE PASİFLEYEYİM TÜM ŞİİRLERİMİZİ VE SİLELİM ... şU AN PASİFLİYORUM SELAM VE SEVGİ İLE....
Ayrılık fermânın hep emrivâki... Vuslat hayallerim zannetme bâki! Aşk meyhânesinde olsam da sâki, Bir kadeh sunarsam nâmert olayım.
Gülbaz’ım son fasıl, kırıldı kalem; Gül açmaz çöllerde durgun şelâlem. Mâdem ki gönlünü çaldı el âlem, İsmini anarsam nâmert olayım......
Değerli şairim...
Antolojiden takip ettiğim vede şiirinizin konusuna mevzubahis olayı bildiğim için hiddeti ağamında dediği gibi belkide daha fazlasını hakketti şiirin muhatabı...
Şiirsel olarak her bir dörtlük ayrı bir haz kaynağı olmuş şiir ve edebiyat adına kutlarım eseri vede seni TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
'' Aşk nedir? dediler Mansur'a. Sabredip bekleyin dedi. Üç güne varmaz görürsünüz. Önce kollarını ayaklarını kestiler Her uzvu Aşk dedi. Astılar, bedenini o yine Aşk dedi. Yakıp küllerini nehre saçtılar Her bir zerresi Aşk ile Enel-Hak dedi.''
ben daha farklı bir şiir bekliyordum.buda güzel ama yakmadı beni...
“Aşk” diye okudun hâriçten gazel,
Bir daha kanarsam nâmert olayım.
Güllerin endâmı bülbülle güzel,
Dalına konarsam nâmert olayım.
Mâzinin kabrine gömüp cismini,
Gönül defterimden sildim ismini.
Rüzgâra salarken solgun resmini,
Ağlayıp yanarsam nâmert olayım.
Aynaya bakınca büründün kibre,
Vefâsız yüreğin benziyor kabre.
Zamânın tersine dönmez ki ibre...
Bir daha sınarsam nâmert olayım.
Yağmurlar bulutsuz yağarsa eğer,
Benim de gözyaşım kirpiğe değer!
Edân ikrâm değil, zehirmiş meğer;
Gönlüme banarsam nâmert olayım.
Ayrılık fermânın hep emrivâki...
Vuslat hayallerim zannetme bâki!
Aşk meyhânesinde olsam da sâki,
Bir kadeh sunarsam nâmert olayım.
Gülbaz’ım son fasıl, kırıldı kalem;
Gül açmaz çöllerde durgun şelâlem.
Mâdem ki gönlünü çaldı el âlem,
İsmini anarsam nâmert olayım.
SÖYLENECEK SÖZMÜ BIRAKMIŞSIN KUTLARIM KARDEŞİM....
SELAM VE DUA İLE.