(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAFYA DÜZENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAFYA DÜZENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar yılı bize beynelminel eğitim yaptırdılar. Kendileri sapına kadar siyonist eğitim yapmışlar... İsrailin yüzde 95 i Filistinlilerin çoluk çocuk öldürülmesine onay veriyor.Ve hıristiyan dünyasının kılı kıprdamıyor. Halifeliği zorla kaldırttılar,insan hakları ,demokrasiyi dinmiş gibi servis ettiler.Görüldü ki insan hakları kendilerine,demokrasi onlara hizmetin aleti...Onbir eylül maskelerini düşürdü...
Gözler önündedir.. ama anlaşılmaz..
anlaşırsan anlaşılmaz yani...
anlaşırsan anlaşılmaz yani.. *************************************** uyanmanın zamanıdır.Uyandırmanın da.
Bu gün ülkemi de tüm dünya ülkelerini de yöneten ve her yerde kendini göstererek ünsnalığın yok oluşuna kaltkıda bulunan bu ölüm tuzakları ve bu tuzakları hazırlayan mafya düzeni değil mi?
Böylesi olgular devlet eliyle yok edilmeleri gereken olgulardır, oysa devletin kendisi bu tür olguların içerisinde oluyor ve teşfik ediyor..
Bir devletki şiire konu olan vasıflara fazlasıyla haizse ne yapsın vatandaş, ancak duygulara tercüman olan duygularını dile getirir eğer şairse şiirde...
Gerekeni yapan gereken yerlere mesajını yollayan bu konudan muzdarip olanların duygularına tercüman olan kısa fakat çok çok derin anlamlar yüklenen harika bir eser okudum usta kaleminizden sizi vede eseri yürekten kutlarım teşekkürler vede TEBRİKLER...
Selam ve muhabbetle...Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
Daha fazlasını hakkeden hatta günün şiirine aday olacak bu eser için yazmış olduğum bir kaç acizane sözümü etkili yorum olarak seçmen doğrusu beni ziyadesiyle onurlandırdı mutlu etti sağol varol TEŞEKKÜRLER...
saygılar üstad. dünya düzeni bu ve yahudilerin eseri. adamlar bir devlet kuracağız diye dünyayı esir aldılar adeta. bütün devletler bu kıskacın içerisinde. olay artık insandan başlayarak düzelmek durumunda. çünkü insan aslında esir alınamaz. şeytanın bile bir hakimiyeti yoktur, inanan insan üzerinde. açıklamalarınıza tekrar teşekkür, saygılar..
Kendileri sapına kadar siyonist eğitim yapmışlar...
İsrailin yüzde 95 i Filistinlilerin çoluk çocuk öldürülmesine onay veriyor.Ve hıristiyan dünyasının kılı kıprdamıyor. Halifeliği zorla kaldırttılar,insan hakları ,demokrasiyi dinmiş gibi servis ettiler.Görüldü ki insan hakları kendilerine,demokrasi onlara hizmetin aleti...Onbir eylül maskelerini düşürdü...
Gözler önündedir..
ama anlaşılmaz..
anlaşırsan anlaşılmaz yani...
anlaşırsan anlaşılmaz yani..
*************************************** uyanmanın zamanıdır.Uyandırmanın da.