(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH GAZZE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH GAZZE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neden? gazze aynı gazze, selahaddin eyyubi den beri ne değişti.düşünmek lazım ellerimizin arasına başımızı alıp.belki de aynaya bakmak kafi gelecek meselci.
korkak,basiretsiz, aptal almanlar yahudilere tazminat ödedi ve hala da ödemekteler oysa ; yahudiler dünyanin gözü önünde kendilerine yapilan sokirimdan (ben inanmiyorum yahudilere yapilan soykirima- " soykirim yalanlari " kitabini okumanizi tavsiye ederim) daha beterini yapmaktalar filistin topraklarinda... dünyanin kilini kipirdatmamasi yahudi ekonomisinin bütün dünya ülkelerindeki güclü ekonomik varligini gösterir...
Offf resme bakmak bile insanı derinden yaralıyor. Kahrolsun Siyonist Piçleri. Hitlere hak veriyorum.Az bile yapmış. Duyarlı yüreğine sağlık ağam. Selam ve dualarım bütün Müminlere
Şiirlere yorum yapmayı şiirleri çok çok iyi anlamak için defalarca okumayı çok severim, ama inanınki bu şiiri okuduktan sonra hafsalam durdu sözün bittiği yer bu olsa gerek, ne denilebilinirki elden ne gelirki..
SİYONİZMİN PANZEHİRİ ADOLF HİTLER NERDESİN DİYOR HİTLERİ RAHMETLE ANIYORUM...
Duygulara tercüman olan yaramızı taze tutan ki olmasıda gereken bu, harika bir eser zuhur etmiş usta kaleminizden kutlarım sizi ve bu eşsiz eserinizi kaleminiz kavi olsun TEBRİKLER...
Selam ve muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp
kutlamak bu durumda ne kadar uygun düşer bilmiyorum ama kutluyorum yüreğinizi....elinde daha ekmeğini tutamayan çocuklar ne yapabilirler ki...ah gazze...
Acımız çok büyük. Lanetli bir kavim katliam yapıyor dünya susuyor. Mısır insani yardıma izin vermiyor. İsrail kadar Mısır'ıda zalimlerden kabul ediyorum. Bu felaketin sesinin İslam Aleminin dirilişine vesile olması dileğiyle duyarlı yüreğinizi kutluyorum.
Sevinenelerin sevinci kadar büyüklükte acısı olacaktır belki bu siyonist zulüm. Haklarında bir çok ayet inmiş bir ırkın efradı, maalesef bir çok kere böylesi kirli emeller uğruna kendi geleceklerini karartmak çabası içerisinde olmuşlardır. Zira ettikleri (hiç kuşku olmasınki) kendi başlarına dönecektir! Mazlumların Allah'ı vardır... Allah'a havale ediyorum zalimi ve zulmünü bende...
güzel dostum, suçu birazda kendimizde arasak mı acaba? müslümana yapılan haksızlıklar ne ilktir ne de son.ama nedense bizler hep sus pus oluyoruz.kafamıza vurdukça biz sanki daha çok istiyormuşuzcasına sessiz kalıyoruz. burda en büyük görev müslüman ülkelerine düşüyor.sorumluluklarını bilmeliler.yoksa her zaman mazlumlardan oluruz... duyarlı yüreğini selamlıyorum selam ve sevgilerimle
....Ü
.......R
...........E
.............Ğ
................İ
..................N
.....................İ
........................Z
...........................E SAĞLIK