<<<<<<<<<< UNUTMAK KOLAY OLSAYDI KEŞKE!!!!! >>>>>>>>>
Sana şiirler topladım hasret ağaçlarından. Hepsini kendime sakladım, Veremedim bir başkasına.. Rüyalarımda sen vardın, Fallarımda sen vardın..
Hiçbir şeyimdin, her şeyim oluverdin bir anda Nereye baksam senden izler var. Kaldırım taşlarında, yağan karda, Esen rüzgarda, aldığım her nefeste..
Silmek istiyorum kalbimden, Unutmak istiyorum seni. Seni gördüğüm o günü, Yaşadıklarımızı bir unutabilsem..
Unutmak, Görür görmez sevmek kadar kolay olsaydı keşke!!! Belki unutabilirdim seni..
Ama mümkün değil, Unutmadım,unutamam Hep içimde bahar sürgünleri gibisin Belki birgün dönersin, Belki beni yine seversin diye, Hayallerime hasret kattım..
Ama,,, Sensizliklerde, Hayallerime bile hasret kaldım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<<<<<<<<< UNUTMAK KOLAY OLSAYDI KEŞKE!!!!! >>>>>>>>> şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
<<<<<<<<<< UNUTMAK KOLAY OLSAYDI KEŞKE!!!!! >>>>>>>>> şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest şiirle sevgiyi anlatmak çok zor bir iştir. Aşkı anlatmak, pişmanlığı itiraf etmek zordur. Bunu başarabilmişsiniz, kutlarım sizi efendim. sağlık ve sevgiyle kalın.
Silmek istiyorum kalbimden, Unutmak istiyorum seni. Seni gördüğüm o günü, Yaşadıklarımızı bir unutabilsem
Unutmak mükün olsaydı keşke keşke....
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Hayallerime hasret kattım..
Ama,,,
Sensizliklerde,
Hayallerime bile hasret kaldım…
..
azbuzdan "vefalıdost" sevgilerini..saygılarını ve hürmetlerini sunarken şiirlerinizdeki duyguların hayatlarımıza naıl yansıdığını bilemezsiniz..beğenerek okunan..bilerek farkedilen..anlamıya sevilen bir hayat akışına katkınız var bilesiniz..!
sevgilerimle
teşekkürler