***********************ÖYLE BİR İMZA ATMIŞIM Kİ!!!!!!!! ******************
Sensiz gecelerde, düşlerimde soktum seni koynuma, Aşkına düştüm bu deli oyunun kucağında.. Ben seni kavuşmak için değil, Kavuşmayı özlemek için sevdim.. Sen, adını bilmediğim, Yaşamadığım zamanlarda bulmadan kaybetiğim, Yitik sevdamdın.. Yüreğimde kurumuş tohumları yeşerten sevgi Yağmurumdun.. Sevilme ihtiyacımın cevabıydın sen.. Bedenimin her yanında, Hayatıma anlam katan adamımdın.. Yokluğuna inanmak istemiyorum.. Henüz bulmuşken kaybetmiş olduğuma.. Hayallerimizin izini sürüyorum şu an.. Gözlerimden süzülen yaşlarla..
Ama biliyorum ki !!! Öyle bir imza atmışım ki !!! Beni unutamıyacaksın !!!! Gitsende taa dünyanın öbür ucuna….
NİL NİLGÜN HAKVERDİ(NİLTÜRK47)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***********************ÖYLE BİR İMZA ATMIŞIM Kİ!!!!!!!! ****************** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***********************ÖYLE BİR İMZA ATMIŞIM Kİ!!!!!!!! ****************** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayellerde yaşamakta yaşamaktır hayat için olmasada aşk için basamaktır tüm siirlerinizde umut etmeyi ve bir beklentiyi gözledim mutluymuş gibiyken mutsuzu yakalamışsınız karamsarlıkla mutsuzlugun arasına sıkışmış nefes alamamışsınız gibi beklentilerle umulan olmuşsunuz hayat unutmayınki nefes aldıgınız andır boş verin ve oldugunuz anın keyfini çıkarın bir sair edasıyla saygılar
Sensiz gecelerde, düşlerimde soktum seni koynuma, Aşkına düştüm bu deli oyunun kucağında.. Ben seni kavuşmak için değil, Kavuşmayı özlemek için sevdim.. Sen, adını bilmediğim, Yaşamadığım zamanlarda bulmadan kaybetiğim, Yitik sevdamdın..
Şiirlerin prensesi yine harika bir şiir okudum..
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Yeni yılın size ve sevdiklerinize saglık mutluluk getirmesini temenli ediyorum kalbimle....
sevgili nil uzun bir aradan sonra şiirinizi okumak nasip oldu çok güzel bir şiir yazmışsınız yine. en güzel yanı. yaşanmışlığı yazmanız. esas güzel kılıyor şiiri. sizi tebrik ediyorum. size kendi yaşanmışlığımı anlatan. henüz yarası taze olan bir şiirimi sizle paylaşmak istiyorum. hoşçakalın. (((SON)))
Görünüşü sıradan. Sade ve saf. Sanki su gibi. Şeytan olmayacak kadar. MELEKSİİİİİİ. Cin olamayacak kadar. İNSANİİİİİİİ. Benkiii. Yüreği taşlaşmış. Duyguları olabildiğince katılaşmış. Aşk ve sevgiyi. Paketleyip dondurmuştum doğamda. Ben ölene dek.
KATILAŞMIŞ YÜREĞİMİ. BAHARA DOĞRU. KARDAN YORGANINI ÜSTÜNDEN ATIP. KANA KANA İÇTİĞİ BAHAR YAĞMURLARI İLE. HAMURA DÖNEN. MİS KOKULU TOPRAK MİSALİ. YUMUŞATAN SEVGİLİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAŞ KESİLMİŞ KALBİMİ. ACISIZCA PARÇALAYIP. İNCE DUYGULU ELEĞİNDE ELEYİP. BİR İNCİ GİBİ. BİR ELMAS GİBİ. BİR YAKUT GİBİ. KALBİMİ İŞLEYEN. SEVECEN SEVGİLİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EEYYYY SEVGİLİİİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAŞ DEĞİLKİ BU YÜREK. ANLAMSIZ VE ZAMANSIZ GİDİŞİN ARDINDAN. YOK SAYSIN ONCA YAŞANMIŞLIĞI.
EEYYY ZALİM SEVGİLİİİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEÇTİĞİ YERLERİ YAKIP YIKAN. YEŞİL BAĞLARIMI ÇÖLE SOKAN. BİR DE GİDİŞİYLE. HARABEYE ÇEVİRDİĞİ HAYATIMA. ŞİMDİ EL GİBİ. UZAKLARDAN BAKAN. ZALİM SEVGİLİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
BİR İNSAN NASIL YAŞARKEN ÖLÜR. YANARAK DİRİ DİRİ. İŞTE YAŞATTIKLARININ HER BİRİ.
ELVEDAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. SANCILI HAYATIMIN. BAŞLANGICINDA OLMAYAN. EL SEVGİLİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ELVEDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. HAYATIMIN ORTA YERİNDE. SAMAN ALEVİ GİBİ. YAKIP GEÇEN. MEÇHUL SEVGİLİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ELVEDA BUNDAN SONRAKİ YAŞANTIMIN. HEP İÇİNDE VAR OLACAK. AMA DOĞMAYACAK OLAN GÜNEŞİ. DOĞSADA ISITMAYACAK. ISITTIĞINDADA ZATEN BEN OLMAYACAK. HAYİİN SEVGİLİİİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELVEDAAAAAAAAAAAAAAAA. DİYECAĞİM ÇOOOK ŞEY VAR DAHA. BUNDAN SONRA GELECEK HER SABAHA. SENİ SANA. SENİ EMANET EDİYORUM ALLAHA.
sevdayı-aşka düşene yakışır pınardan akan yaş ile hasretin pranga, edebiyatı yetene dizer inciden mısra, imkanı olmyansa yüreğinde yazmış nice kalemsiz hüzzamı özlemden binlerce ezgi beste
imzanızı taşıyan şahsiyet kendini şanslı hissetmeli, nice dizilmiş güfteyi-aşk busenizde saklıdır ki şahsiyetin imzası tescilli halde aslı sizde saklı
saygı selam olsun kalemi-yüreğinize ve sizi sevenlerinize
inanımaz etkili bir şir okudum ,teşekkür ederim, okurken nasıl diye her mısrasında düşünerek, belkide bu saatte dimağ ım uyuduğundan , gecenin en etkili şiiriydi okuduğum, yüreğiniz elem bilmesin, sevgilerimle...
Bazen düşlerde yaşanır en güzel ve tutkulu aşk, bir vardır bir yoktur gerçekle düşler birbirine karışır, bilirsinki hiç ulaşamıyacaksındır belkide bu imkansızlık tutkulu bir aşk yaratır...Hasret sarar herbir yanını, sevda rüzgarları estirirsin düşlerinde onu sana getirsin diye....
kutlarım ....yitik sevdan gerçek olur inşallah....kalemin susmasın...
Sensiz gecelerde, düşlerimde soktum seni koynuma, Aşkına düştüm bu deli oyunun kucağında.. Ben seni kavuşmak için değil, ========================= Sever İnsan her türlü vedakarlı yapar.Önemli olan bunun karşılığı. Vefasız çıkarsa,kendi günahı.Sevenler Ölmez...Yürekten Tebrikler. Değerli Şaire...Saygılar ...
Gitsende taa dünyanın öbür ucuna…. ...................................................SEVDİN Mİ BİR UÇTAN ÖBÜR UCA KADAR SEVECEKSİN.(c)Bu SÖZÜN her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Ama biliyorum ki !!! Öyle bir imza atmışım ki !!! Beni unutamıyacaksın !!!! Gitsende taa dünyanın öbür ucuna….
insan sevdiği kişi için tek ve özel olabilmeyi arzular. her zaman geçerli değildir bu.. iddialı bir şiir. keşke şiirin muhatabı kişi haketseydi bu şiiri...
Esenlikler dilerim efendim.