(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SAPTIĞIN YOL ÇÖKTÜ * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SAPTIĞIN YOL ÇÖKTÜ * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Silkinip kendine gel, şak şakların dökülsün Takıldın gidiyorsun arkasına bir büstün, Taşa saygı gösteren, toprak değilmi özün? Yaşadım mı sanırsın? Şimdi bomboş ölüsün...
yüreğinizi kutlarım.harika bir şiir okudum.saygılar.
Ne hallere bezendi, soysuz oldu bedenin Çırpınıp kuduruyor, köle olmuş hayali Silkinip kendine gel, melunlara benzedin Senin atan tarihin parlayan bir hilali...
İsyanım var kendime, bu ben değilim çünkü Çizilen yol hak yolu, saptığım yolum çöktü Geçte olsa anladım, imanın tazelendi; Senin bomboş hayalin tarihten bile göçtü...
Bazı değerli ( ! ) kişilerin mezarının başına binlerce kişi toplanır; fakat içlerinden hiçbiri bir Fatiha okumaz. Borazan öttürürler, robot gibi 1 dakika dururlar. Duaya muhtaç olan kişiden yardım dilenirler. Heykellerin karşısında itaat göstermek Allah'a şirk koşmaktır. Eğer Allah'tan gayrı bir kişiye tapılmak gerekseydi, buna en lâyık peygamberler vardı. Onlar da kendilerinin Allah'ın bir kulu ve elçisi olduklarını, tapılması gerekenin Allah olduğunu söylediklerine göre hâlâ dalâlete gitmenin akıl kârı bir iş olmadığı ortaya çıkar. Sâdece rediflerle değil, uyak+rediflerle ses benzerlikleri oluşturun. " ezeyim-gezeyim-bezeyim-sezeyim..." gibi .Saygılarımı sunuyorum.
Silkinip kendine gel, şak şakların dökülsün Takıldın gidiyorsun arkasına bir büstün, Taşa saygı gösteren, toprak değilmi özün? Yaşadım mı sanırsın? Şimdi bomboş ölüsün...
kutlarım efendim... hem seziş, hem de söyleyiş olarak güzel şiirdi....selamlar...
Takıldın gidiyorsun arkasına bir büstün,
Taşa saygı gösteren, toprak değilmi özün?
Yaşadım mı sanırsın? Şimdi bomboş ölüsün...
yüreğinizi kutlarım.harika bir şiir okudum.saygılar.