(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUŞ OL YÜREĞİM!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUŞ OL YÜREĞİM!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili şair.. kuş olup giderse yüreğin yaşayabilmen için bir yudum solukta bize gönder..bir tutam sabır bir kuş kanadı mesafede dostlukta unutma.. yüreğine sağlık..
Kuş olmak kolay gören gözlerin kalbimizde olmasıyla..
Asıl bu devirde ebabil olmak zor peygamber atası bir kutsinin devesi nerde, ne deveye sahip çıkan var nede kendine mekkenin sahibi gene aynı..
Kuş olmaya gerekte yok aslında bir sürü mezalimlikler masumun tepesinde vede gözlerimizin önünde, nefse hikmet yüklemekse kuş olmayı istemek öyle olmadığını biliyorum hani sözüm yabana kendi nefislerinin vebalinde kuş değil pire bile olamazlar...
Şiirin teması belki bu değildi şairin yüreğinde ama ben gene biraz durumdan vazifelendim işgüzarlık yapıp mezrayı değiştirdim bu harika şiirde eğer buysa kusurum şair özrüm olsun senden...
Güzeldi anlamlıydı her konuyu barındırabilecek sır dolu efsunlu mısralar vardı derin tefekkürlere itiyor ve kendi içinde okuyucuya haz veriyordu kutlarım eseri ve şairi teşekkürler vede TEBRİKLER...
Daha fazlasını hatta günün şiiri olmayı bile ziyadesiyle hakkeden bu eşsiz eseriniz için sarfetmiş olduğum bir kaç acizane sözümü etkili yorum olarak değerlendirmeniz beni onurlandırdı sağolun varolun TEŞEKKÜRLER..
ilginiz ve açıklamalarınıza teşekkür üstad. kuş olmak belki düşünebilmektir, ebabil olmak konuşabilmek.. hedefe isabet ettirebilmek.. bu özel mevzuya da yönelik tabii, ama genel de bir şey. düşünebilmek kolay bir şey değil gerçekten.. sonra konuşabilmek.. bana göre insanın gücünü aşan şeyler, gerçek manada.. saygılar..
kuş ol yüreğim…
ebabil ol
ebabil ol..
ebabil ol!..
..zalimin tepesine in...
ÇOK GÜZELDİ.... SELAM VE SAYGILAR....