(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmek ve de Sevilmek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmek ve de Sevilmek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet en güzel duygudur sevmek ve de sevilmek tabii ki sevgili Şükrü yalnız sevgili Bedri Rahmi'nin dediği gibi sevmek/güzel meslek/ama zor/can dayanıyor dayanmasına da/yürek/gitti gidecek.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Saygı değer dostum,yeter ki siz isteyin.Siz beğeninceye kadar yüzlerce resim değiştirebilirim.Çünkü sizin zevkinize ve güzelden anlayışınıza itimadım sonsuz :) Ve dostlar neyi arzu ederlerse,o benim için yerine getirilmesi elzem olan bir istektir. Selam ve saygımla
değerli dostum biliyorum ki sizde çok resim var..bu resim de güzel ama bir resimde iki aynı görüntü ki ikincisi görüntüyü az da olsa bozmuş gibi..zaten sanırım sizi de rahatsız etrmiştir..şu stoklardan biriyle değişsen çok iyi olur diye düşünüyorum ama son söz yine sizin tabi..şiire ise bir şey dediğim yok..çünkü güzel bir şiir...kutlarım...saygımla...
Sevmek ve de sevilmektir
**********
İnsanı insan yapan bu iki kutsal kelimeyi ne kadar güzel anlatmışsın.Tebrikler.