Birilerinin gülmesi Birilerinin ağlaması Birilerinin düşünmesi Birilerinin düşmesi Birilerinin yükselmesi Birilerinin hiçbir şeysi Hiç birinde hiç kimsesi Ayrılığa bir çentik daha Yeni yılın girmesi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birilerinin gülmesi Birilerinin ağlaması Birilerinin düşünmesi Birilerinin düşmesi Birilerinin yükselmesi Birilerinin hiçbir şeysi Hiç birinde hiç kimsesi Ayrılığa bir çentik daha Yeni yılın girmesi
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Hangi yılbaşılar hangi yıl rabbim nasip etmese, kimin adına bunca rezaletler ah bilinebilse farkedilse gaflet içindekiler..
İki nefes arasında kalan zamansa bizi endişelendiren bence imtihan vede ömür en kısa süren harcanıp giden,
Doğarken aldığımız ölürken verdiğimiz iki nefes sermaye biri doğarken ikram ölürken bizden öte zamanı belli değil..
Ne mutlu bu bilinçle yaşayana ne mutlu vuslatın varlığından haberdar olana ve hazırlığını şükürler içerisinde tamamlayana..Kaleminizden güzel anlamlı vede ders verir nitelikte bir eser okumanın bahtiyarlığıyla teşekkürler..
Nefsinin muhasebesini yapanlar kendi azıklarının farkındalar, tek götürecekleri varlıklarıdır hesabını dikkatlice yaptıkları ecir dolu torba..Gerisi hava civa..
Şiir adına güzel vede anlamlı dizelerdi şiirselliğin güzelliği her mısraya yansımış bir eseri gecenin bu saatinde sizin usta kaleminizden okumak bana haz verdi.. Sizi usta kaleminizi vede bu eşsiz eserinizi tüm yüreğimle kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
öyledir de
sen vuslata şafak say yinede
muhabbetle...