(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar Yağıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar Yağıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağıyor dışarda kar Yağıyor da İnandır beni gerçek olduğuna
Yağıyor yanımda yöremde Sarıyor sarmalıyor İnandırıyor ılık olduğuna Veremiyoruz karar fakat Hangimizin yorgun olduğuna
Çağırıyor kar pencereye Sesi yok beyaz ülkeden Belli bu başka kuşlardır düşen Yazılıp söylenememiş Name’ye ************************************** hocam çok güzeldi yağan kara taneleri kadar... nağmeli nazlı ve şirin kar taneleri...
çok harika dizeler için yüreğinize sağlık.. huzurlu yıllar dilerim...
Kuşatıldık evrenin sol yanında kar tepeme tepeme mavi bir kuşum elinde titreye titeye nağmaler suskun dilimde eşeledikçe hakimiyetini çamur tükürdü kar yüzüme..
Yağıyor dışarda kar Yağıyor da İnandır beni gerçek olduğuna ********************* Kar içeriye yağıyor bu günlerde ..insan vahşetleri sokaklarda..çocuklarda ve inanılmayacak kadarda gerçek şiir dostu. güzel şiirdi.bana bunları düşündürdü okuduğumda kutluyorum. saygılarımla şiir ve sevgiyle kalın.
Aşk kırar biraz, belki de bundandır yorgunluğumuz Kuşların "kuş" olduğunu unuttuğu bir ülkede, hüznümüzü damıttığımız sarnıç, bulaştığı için kara ılıktır her zaman camın buğusundaki yüzümüz ve beklemekten hep içimizin dinmeyen, durulmayan ayrılık şarkılarına sürgünüz..
mevsiminde yağan kar gerçektir.mevsimsiz yağan kardan şüphe etmek gerektir. üç mevsim yolculuğundan gelen kar yorgundur.bu karda kışta soğuktan ölen kuşlar içimi acıttı..
bu olmamalıydı!
Çağırıyor kar pencereye
Sesi yok beyaz ülkeden
Belli bu başka kuşlardır düşen
Yazılıp söylenememiş Name’ye
sadece burası sen kalemine yakışacak bir kıta
gerisini ben yok sayıyıorum sende sil bence
birde kızma
:)
ama öyle...