Halife olup dindarlarını koruyacaksan, Söyle nerdesin, ey Osmanlı evlatları. Bu din kardeşlerine olanları görmüyor musun yoksa. Yoksa görmezlikten gelip, hainlerle dostluk mu kuracaksın. Yerin dibine girsin kardeşlikleri hainlerin. Dindarın olduğun, dininle bir olduğun kardeşindir. Hain ve dindarına düşman olan değildir dostun. Son verilsin artık, pislik israil köpeğinin yaptıkları. Son verilsin katliamlar, son verilsin Diğer köpek olan amerika sömürgesi. Bunlar geldi, sevgi gitti, sevinç gitti Ve yerini hainlikler aldı, kötülükler geldi. Kim, kim olurda kardeşlerimize bunları yapanlar. Kim olurda yok olmasını istediği Müslümanlara karışabilmeleri. Nerdesin halife ülke, nerdesin sen böyle. Bırakın artık hainlerle işbirliği kurmaları. Bırakın köpekleri, köpekler her zaman köpektir. Göster kendini ben varım diyesin. Nerdesin sen, neredesin halifeliğin Osmanlı evladı.
_-_-_-_ ** Mehmet Taş ** _-_-_-_ * 31.12.2008
Not: Bu yazdığım şiir eğer hakeret içermiş bulunuyorsa severek siteyi terk ederim. Bunca olanları görüpte görmemezlikten gelip hakeret olarak kabul eden varsa buyursun yorum olarak belirtsin ki siteyi o yorumdan sonra terk etmeye hazırım. Yinede yorumları yazacak olan değerli dost kalemlere teşekkür ediyorum. Saygımla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KATİL İSRAİL VE KATİL AMERİKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KATİL İSRAİL VE KATİL AMERİKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakiki anlamda niteliksiz bir milleti konu alan şiir yazmak onlara önem verir ve yüceltir imajı yaratsa da (kötü de olsa isimlerini andırmaktan hoşlanan aşağılık zihniyetler için geçerli ) duyarlı ve samimi bir feryadı yine içten bir söyleyişle dile getiren şiirinizi yürekten kutluyorum ve tüm duyarlı insanları laf ve kelimelerle mücadeleden ziyade bilfiil ve aleni bir şekilde savunaya davet ediyorum sizin şiirinize ithafen...
Ziya paşanın zikrettiği gibi ;Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz diyerek sesleniyorum tüm duyarlılık taşıyanlara...
DEĞERLİ HEMŞERİM HAKARET VAR YAZDIKLARINDA, EVET KÖPEKLERE HAKARET VAR, KÖPEĞE KURBAN OLSUNLAR, ONLAR KÖPEK OLAMAZLAR Kİ, OLSA OLSA AŞAĞILIK MAHLUKLAR OLURLAR.YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLUYORUM.SELAM VE SAYGILARIMLA
doğru söylüyorsunuz hocam. hakaret mahsum köpeklere oluyor. diğerleri dediğiniz gibi mahluk ve aşağılık yahudiler, siyonistlerdir. Allah hem israil siyonistinin hemde yandaşı amerikanın belasını versin inşallah.
Bak koçum kimse senin yazdıklarınla seni yargılamaz yargılayamaz burda pkk yandaşlarına alkış bile yapdılar ödüllendirdiler senin yazdığın bir ağıttır bir haykırış bir isyan bir çaresizin çaresizliğidir. Maalwesef dünya insanlıktan çıkmış empeyalis güçlerin eline geçmiştir.şimdi ülkemizde sokaklara dökülüp protosto ediliyor bu yetmez zaten yetmiyor köpekler yapacaklarını yapıyorlar başka bir şey yapmak lazım ama ne yapmak lazım bilemiyorum. bizim ülkemize oynanan oyunda bunun aynısıdır aynı kumpasa sürükleneceğimizden şüpheniz olmasın. Biliyormusunuz bizim ülkemi,zzde çıkan bor madeni petrolden daha güclü bir madde ve bu maddeye sahip olan dünyaya sahip olacak şimdiye kadar o madeni neden işletemiyoruz biliyormusun çünkü bor madeni etibank işletmelerine aittir bu hükümet orasınıda özelleştirecek ve orayı kime beşkeş çekecekler biliyormusun amerikaya zaten dünyanın tek hakimi amerika dahada güçleşecek kimler bu duruma çanak tutuyor bizim ülkemizi yöneten israilden farkı olmayan hainler. İsraili kim desdekliyor amerika her kim ben müslümanım deyip çıkarları uğruna amerikaya sığınıp orda yaşıyorsa amerikanın bu ülkeye yaptığı kötülüğü seyrediyorsa onlarda yahudidir onlarında israilden farkı yoktur. Ülkemiz içerisinde oynanan siyonist oyunları duymamazlıktan gelen sayın Başbakan orta doğu barışına soyunmuş kim takar seni be sen kendi ülkendeki kavgalılarınla barış önce seni kim adam yerine koyuyor. Filistinli kardeşlerimize yardım edeceksen önce israil köpeklerini tanıma elçisini ülkeden çıkar kendi elçini çek. .......................Duyarlı yüreğini kutlarım........varol kardeşim .Selametle.
doğru söylüyorsunuz hocam. hainlerle ne işbirliği yapılır nede dostluk kurulur. Ah şu amerika ile israil köpeklerinin yerle bir olacağı zamanı dört gözle bekliyorum. inş. yerle bir olurda ozaman gönlüm en içten mutluluğunu yaşamış olur. dua ediyorum Allah'a yapılan bu zulümlere karşı onlara iyi bir ders gelsin diye. saygımla teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için.
herkes görevini yapıyor. çalışıyor çabalıyor, allah çalışanın ecrini veriyor. kafir mümin hain ayırt etmeden.. yahudi kenan ülkesi hedefine ulaşmak için çalışıyor. Allah da o çalışmanın ecrini veriyor. biz kendi içimizde tefrikaya çalışıyoruz. tefrikamızı artırmaya çalışıyoruz. bizde karşılığını böyle alıyoruz.maalesef.. birlik olursak yek vucud olursak israil bir seher vakti gözyaşımızda boğulup gider. birlik beraberlik diliyorum. şiirde nasıl anlatılır biraz daha gayret "şiir edebi olmalı" diye düşünüyorum. vesselam
İsyan nefret hüzün herşeyi dökmüşsün bu güzel esere tepkin boş değil tabiki bizlerde senin kadar öfkeliyiz bu it sürüsüne bizde senin kadar üzüntülüyüz bazı müslüman ülkelerin susmasına Şimdi ne alevi ne suni konuşma zamanı şimdi ne sağ ne sol zamanı birlik ve beraberlik zamanı tek yürek olup gelin canlar bir olalım misali haykırmak.
Güzel bir serbest şiir okudum yüreğine sağlık can şiirin hakında yorum yapmama gerek yok oldukca iyi ifadeler kulanmışsın yüreğinden gecenleri ve yüreğimizden gecenleri aktarmışsın ellerine sağlık.
Osmanlı devletinin miadı doldu.Yapsal itibari ile Fodal bir İmparatorluk olan Osmanlı aynı biçimiyle bir daha kurulmayacak.Zira tüm dünyanın gözü üstümüzde ve Türkiye Cumhuriyetini de parçalamaya karar verrmişler.Siyasi iktidarlar topraklarını bankalalarını sanayi kuruluşlarını çatır çatır satarken ancak sömürge bir devletten sözedebilirsin(Demiyorlar m ı bir de babalar gibi satarım).Sadaka kültürünü aretmeden savunan bir zihniyet ancak ve ancak köle ve el açan, oyunu satan bir cemaat bekliyor...Türkiye Cumhuriyetini birincil sorunu bu gün başına çöreklenmiş olan tarikatçı (İngilizci -amerikancı )anlayıştan kurtulmaktır ve Atatürk ilke ve İnkilaplarını yeniden tesis etmektir...450 tane nükleer füzeye karşı sen değil, dünya bile sesini çıkaramıyor şimdilik...
Cumhuriyetin savcıları susuyor, ''Tebliğciler'' çıkmış konuşuyor...Ben savsı olsam cezai koğuşturma soruşturma tebligatlarını derhal hayata geçiririm...Bunların da yahudi oyunu,ingiliz oyunu olduğunu bir görelim önce... Kendi iç meselesini halledemeyen bir devlet başkalarının koruyucusu olamaz...Ayağımızı yere basmak zorundayız değerli kardeşim... Bu işler atıp tutmakla değil bağımsızlık bilincine doğru bakışla sahip olmakla mümkündür..
Saygılar sunarım...
Şaban Aktaş tarafından 1/2/2009 3:53:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle bu duyarlılığından dolayı seni tebrik ederim.Güzel bir konuda yazmışsın.Üstelik konu çok sıcakken yazmışsın.Üst üste gelen katliamlardan etkilendiğin çok aşikar.Bu nedenle şiiri edebi olarak eleştirmeyeceğim.Burada konu daha önemli...
Sevgili kardeşim,şiirin başındaki -halifelik-kavramı çok tehlikeli bir kavramdır.Evvela bunu yazmak isterim sana.Neden tehlikeli olduğunu anlamak istersen 1ve 2.Dünya Savaşlarında bu kurumun nasıl kullanıldığını ve nasıl istismar edildiğini araştırarak öğrenebilirsin.
Daha çok bilgiyi ise ABD'nin Yeşil Kuşak projesini de irdeleyerek elde edebilirsin.Neyse...Bu işin hikaye kısmı.Ama önemli.İkinci mevzu ise İslam aleminin sessiz kalışı...
Bir kaç gün evvel başka bir sitede bir arkadaşın ABD ve İsrail mallarını boykot edelim başlıklı bir yazı okudum.İçim kan ağladığı halde oturduğum koltukta katıla katıla güldüm.Yerlere yattım.Neden mi?
Kardeşim başta Türkiye'nin olmak üzere tüm islam aleminin tepkilerini böyle basit ve ucuz hamlelerle manüple ediyorlar.Senelerdir İsrail kıyım yapıyor Filistin'de.Ve her kıyımın ardından bizler sokakalra çıkıp-kahrolsun İsrail,kahrolsun ABD,onların mallarını boykot ediyoruz...-gibi laflar ediyoruz.Aradan bir ay geçiyor.Her şey unutulup gidiyor.Sanki yaşananlar yaşanmamış gibi.Olanlar olmamış gibi.
Öyleyse daha ciddi tepkiler vermeli.Mesela Başbakanlıktan bu olayların hemen ardından şunu beklerdim:İsrail'de olan Türk elçisinin geri çağrılması.İkili anlaşmaların askıya alınması.diplomatik trafiğin durdurulması...Ta ki onlar operasyonlardan vazgeçene kadar.
Ama başbakan ne yaptı?Kınıyorz,dedi.Onada güldüm.Hadi canım dedim.Ben de kınıyorum.Sıradan bir vatandaş olarak ben de kınıyorum.Ama sen sıradan bir vatandaş değilsin.Sen başbakansın.O halde aramızda bir fark olmalı.Senin tepkin benimkinden daha da farklı olmalı.Ama maalesef...Neyse.Sen söylemek istediğimi anladın sanırım...
Başka bir hususa daha değineceğim müsadenle.Kardeşim.Bilmem haberin var mı ama bir Dinlerarası Diyalog zırvası var memlekette.O zırvayı da zırvalayanlar aşikar.Şimdi onlara sormak isterdim:Hani hoşgörü?Hani diyalog?Nerede medeniyetlerin kardeşliği?...
Bu millet artık şunun bilincinde olmalı:BU İŞ SOKAKLARDA SLOGAN ATMAKLA OLMAZ.BU İŞ HÜKÜMET EDENLERDEN HESAP SORMAKLA OLUR.BU İŞ DEMOKRASİNİN GEREĞİNİ YERİNE GETİRMEKLE OLUR.AKSİ HALDE BU HABERLERİ ÇOK DAHA DUYACAĞIZ.ÇOK DAHA SOKAKLARDA SLOGANLAR SAVURACAĞIZ.AMA NAFİLE.SELAMETLE DOSTUM...
bu güzel yorumunuza canı gönülden katılıyorum abicim haklısınız yorumunuzda belirttikleriniz. En son sonuç bölümünün azda olsa bilincindeyim doğru söylüyorsunuz. önce kendi aramızda halletmek lazım ve dinimize karşılık birlik olmamız yerde onlar ne yapıyorlar hayır olmaz olamaz peşindeler. Oysa bir gavurun fikirlerine nasıl saygı gösteriyorlar nasılda seviniyorlar. Ama Bir Müslüman'ın yaptıklarını ise takan yok daha doğrusu sahiplenen yok.
gönülden teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için saygımla
lanetlenmiş millet olan,yaptıklarıyla hayvanları dahi utandıran bu kan emicilere az bile yazmışsın. seni yürekten kutluyorum. aslımızı unuttuk böyle olduk.acaba o ölenler başka bir dine mensup olsalardı dünya bu kadar sessiz kalırmıydı.bu vahşeti gören müslümanlar kendine gelir umarım. saygılar sunuyorum yürekli kardeşim.
haklısınız hocam bir başka ülke olsa yahudisi, ermenisi olsa nasılda peşlerine düşerler. ermeni soykırımı diyorlar, peki buna ne demeli. Bu masumiyet dolu din kardeşlerimize olanlara ne demeli acaba. soykırım değilmidir, katliamın en acımasızı değilmidir. Allah'tan dileğim yeryüzünde bulunan yahudiler ve israil yanlısı olanlar elbet belasının en kötüsünü yaşarlar.
sevgili kardeşim yazdıklarının hepsi senin duyarlı yüreğinden akan sesiz göz yaşları olduğundan eminim bu yüzden bende o duyarlı yüreğini kutlarım ama birde bu faşistleri muslumanlara musallat edenlare işbirlikçilik yapanları görmeliyiz kendi menfaatları için olur olmaz ihaleleri israile verenler muhalefette iken her cuma camilerde filistine yapilanları kınayan topluluğa irakta yapilanlara sesiz kalın çünkü abd e öğle istiyor diyenler nerde diye de düşünüyorum ne zaman bana dokunmayan yılan bin yaşasın demekten vazgeçersek o zaman dünya daha güzel olacaktır sevgiler sunuyor yüreğine keder girmesin diyorum
Bu din kardeşlerine olanları görmüyormusun yoksa. Yoksa görmezlikten gelip, hainlerle dostlukmu kuracaksın. Yerin dibine girsin kardeşlikleri hainlerin. SEVGİLİ MEHMET ÖNCELİKLE ,SADECE DYARLI YÜREĞİN DEĞİL,BU YAŞ VE TECRÜBE İÇİNDE Kİ TESBİTLERİNEDE..NE DEMEK SİTEYİ TERKETMEK,NE DEMEK YANLIŞ BULMAK VE FARKLI YORUM..KAN VE ZULUMU KİM ALKIŞİYOR VE YANINDA YER ALIYORSA (ki tıpkı ABD gibi..)O NAMERTTİR .. GÖRÜYORSUN BU KADAR GÜZEL YORUM VE SAYI SENİN İNSANLIĞINA TUTULAN ALKIŞTIR..KUTLUYORUM SENİ GÜZEL KARDEŞİM BENİM..
Sevgili kardeşim duyarlı yüreğini kutlarken her dinlediğimde tüyleri ürperten ve beni gözyaşlarına boğan filistinli kızın şiirini (ağıdını) sayfana eklemek istedim. Her daim sevgi ve saygımla..Ozan
baba! Sen SuÇlu DeĞİlsİn Baba! Neden Tutukladilar Senİ Baba! Senİ Benden Neden Esİrgedİler? Benİ Bİr Kez Öpmeden, Annemİn GÖzyaŞlarini Sİlmeden
Anne! Her Sabah Yanaklarinda GÖzyaŞi GÖrÜyorum, Fİlİstİn Her Şeye Layik DeĞİl Mİ? Her GÜn GÜneŞe Seslenİyorum
Anne! Babami Bİr Kez Daha GÖrebİlecek Mİyİm? Yoksa, Yoksa Kiyamete Kadar Bİr Daha GÖremeyecek Mİyİm? Yoksa, Annemİn GÖzyaŞlari Kiyamete Kadar Akacak Mi? Baba, Neredesİn! Neredesİn!
Hepimiz herşeyi yazarız ama maalesef yazılar bazen bir işe yaramıyor çok şeyler yapmak gerekiyor ama ne yapabiliyoruz,Mustafa yaralı hocam güzel anlatmış onun üzerine daha fazla yorum yapmaya gerek varmı acaba kalemine yüreğine sağlık selamlar.
"Halife olup dindarlarını koruyacaksan, Söyle nerdesin, ey Osmanlı evlatları. Bu din kardeşlerine olanları görmüyormusun yoksa. Yoksa görmezlikten gelip, hainlerle dostlukmu kuracaksın. Yerin dibine girsin kardeşlikleri hainlerin. Dindarın olduğun, dininle bir olduğun kardeşindir. Hain ve dindarına düşman olan değildir dostun. Son verilsin artık, pislik israil köpeğinin yaptıkları. Son verilsin katliamlar, son verilsin Diğer köpek olan amerika sömürgesi. Bunlar geldi, sevgi gitti, sevinç gitti Ve yerini hainlikler aldı, kötülükler geldi. Kim, kim olurda kardeşlerimize bunları yapanlar. Kim olurda yok olmasını istediği Müslümanlara karışabilmeleri. Nerdesin halife ülke, nerdesin sen böyle. Bırakın artık hainlerle işbirliği kurmaları. Bırakın köpekleri, köpekler her zaman köpektir. Göster kendini ben varım diyesin. Nerdesin sen, neredesin halifeliğin Osmanlı evladı. "
mükemmellll dizelerdi...elimizden hiçbirşey gelmemesi o kadar berbat bişey ki,,, ama elinden bişeyler gelebilecek olanlar susuyor,oldukları yerde duruyor.."yazıklar olsun insanlığı,vicdanı,merhameti bu hallere getirenlere,yazıklar olsun böyle insanlığa"diyorum... elimden dua etmek dışındada hiçbirşey gelmiyor... RABBİM YAR VE YARDIMCILARI OLSUN KARDEŞLERİMİZİN...
VE ALLAH'TANDA TEMENNİM BİRAN ÖNCE BÜTÜN SİLAHLAR SUSSUN... tebrik ediyorum duyarlı güzel yüreğini,kalemin daim olsun şiir dostum; sağlıcakla kal...
KIŞ GÜNEŞİ tarafından 1/1/2009 9:16:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli gönüldaşım! Yerden göğe kadar haklılığını dile getirdikten sonra;istemeyerek bir konuya değinmek istiyorum. Ve diyorum ki;bizde bu nemelezımcılık oldduğu müddetçe daha çok yürekler yanacaktır.Bunu biz Kendi kendimizi ettik.İngilizlerle bir olup;Osmnlıyı arkadan vuran bu din kardeşlerimiz değil miydi? Yanlış anlaşılmasın diye hemen belirtmek isterim ki;Müstehaktır çeksinler demiyorum.Ama tarih hata Kabul etmez.Herkes ektiğini biçecektir.Kalbimiz onlarla beraberdir.Ama ne yapalım:Ekonomik,siyasi. Teknoloji,askeri,eski heybetimiz vb. gibi varlığımız olsaydı bu zülme seyirci kalamazdık.Bizi arkadan din kardeşlerimiz hem bize hem de kendilerine sebep oldular.Umarım o güce yakında kavuşup;tüm mazlu insanların imdadına kavuşuruz. Şiirini beğeniyle okudum.Bizlere kızıp;siteyi terk edeceksen üzülürüz.Oldu mu kardeşim. Sözlerime son verirken;saygı ve selamlarımı ilrtirim. Allah tüm inananların yardımcısı olsun. Hoşça kal!..
duyarlı yüreğinizle hislerimize tercuman oldun dost bizlerde bir şeyler yazmaya çalıştık ancak sizinde içten şiiriniz mükemmel biz kendimizi unuttuk bizim geçmişimiz ve tarihimizdeki gücü bir hatırlayabilsek zalimler ortadoğuyu bırak uzak doğuya bile yanaşamazlar allah o kardeşlerimize yardım etsin inşallah bu güzel anlamlı dizelerinizi kutlar saygılar sunarım
Bizler biliyoruz da Amerikanın ve onun uydularının katil olduklarını, bizi yönetenler ihanet içinde ve hala onların icazetleri ile ülkemizi yönetiyorlar, ve bizler bu hainliğe dur demedikçe de İsrail ve Amerika ülkemizi de vuracaktır...Zaten PKK ile bunu yapıyorlar sevgilerimle...
sevgili şair arkadaşım şiiriniz içler acısı vahşetin insafsızlığın acımasızlığın dile gelişi hiç birimiz duyarsız değiliz bu vahşete içimiz yanıyor kendi adıma söylüyorum yeni yıl coşkusunu yaşayamadım diyebilirim bir tarafta günahsız insanlar katledilirken benim burada eğlenmem bana eğlence olamazdı olmadı da inanıyorum ALLAH korkusu olmayan bu insafsız israilliler bir gün yaptıkları vahşetin cezasını fazlasıyla görücekler.. alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.......kutluyorum duyarlı yüreğinizi saygı ve selamlarımla..
Duyarlı yüreği kutluyorum. İsrail, Filistinli Müslümanların canlarını yok ediyor, Türkiye'deki laikçiler ise Müzlümanların imanlarını. Dışta Siyonist düşman, içerde ise başta Kartel Medyası olmak üzere piyonist düşmanlar. İsrail ve ABD gibi düşman devletlerle nasıl olur da istihbarat paylaşımı yapılabilir? Şairin tesbitine katılıyorum. Müslümanların bir halifesi olsaydı, Müslümanlar bu denli eziyet görmez, katledilemezdi. Halifeliğin kaldırılması Türkiye ve dünya Müslümanları için hayırlı olmamıştır. Gelelim şiire. "Görmüyor musun, dostluk mu" şeklinde yazın. " mı,mi, mu, mü" soru eklerini kelimeden ayrı yazın. Şiir, serbest olmuş. Sanat değeri katmak için uyaklar, redifler de olmalı. Duygular olmazsa zâten şiir meydana çıkmaz; fakat bu duyguları mahâretli bir ev hanımı gibi işlemeliyiz.
bu duygulu ve yıgit yuregi gonülden kutluyorum kahrolsun savunmasız insanları katleden katil ABD ve katil israil kaleminiz daim olsun yeni yılınızı kutlar tum islam alemine huzur ve mutluluk getirmesini dilerim saygılar
Osmanlı evlatları burada bu sitede,diğer sitede,Türkiyenin dört bir yanında,hepimiz aynı şeyi yapıyoruz.Mesela siz bir önceki şiirde çok farklısınız bende ötekide ötekide.Kınamak tamam yüreğimizin burkulması ağrımıza girmesi,gururmuzun rencide olması tamam ama bunların olmaması için bu güne kadar haykırmanın ötesinde ne yaptık? yata bir hata yaptık ama nerde? Buradada pAçayı kurtarıyoruz; yasama yürütme yargı üçgenine ver yansın ediyoruz.Kısaca her sıkıntılı dönemde suçlayacak birini buluyoruz,mutlaka küfür edceğimiz bir yer vardır.Fakat hiç kendimizle hesaplaşmıyoruz,bireyler kendiyele yüzleşmekten,ben bu hatanın neresindeyim demekten kaçıyor,ksçıyoruz,eğer kaçmaz isek asıl sorumluluk orada başlıyor. Şu dünyada ilk kavgayı başlatan, Biri Habil biri Kabil ben neyim? Yeryüzünü ilk kan ile ıslatan, Biri maktul biri katil ben neyim?
İnsanoğlu Âdem Havva soyundan, Hamurundan mayasından suyundan, Bize geçen en önemli huyundan, Biri zalim biri adil ben neyim? Sahi ben neyim işin neresindeyim? önce ne olduğumu yada ne olmadığımı anladımmı? Nefisler kükredi Ruhlar incindi, İrfânı çarmıha gerdik gereli. Mâsûmlar mahpus müebbet şimdi, Vicdanı çarmıha gerdik gereli.
Bid’adleri kaptık,gerçeği teptik, İlmi ihmâl ettik,hûrafe seçtik, Cehâlet yüzünden çok çile çektik, İslâm’ı çarmıha gerdik gereli.
Delâlet üstüne ittifak yaptık, Kutsal değerleri ucuza sattık, Edebi,erkanı bir yana attık, İmânı çarmıha gerdik gereli. Çrmıha neleri gerdim,hanki kutslı kirlettim? hanki milli değerlere tecavüz ettim? hanki şehidin diyetini ödeyebildim? hanki zeginliklerimizi koruya bildim? Milli ve manevi hanki kahramanlarımızın özelliğini korudum? en çok hankisi olmak yada ona benzemek için gayret sarfettim? Değerli kardeşim kusura bakma ben tebrik ederim deyip geçemiyorum.Aldığım milli manevi değerler ve 50 yıl eksiksiz verdiğim kıasıya mücadele beni başka türlü güşünmeye zorluyor.Tek ilacımız var önce birey kend, içinde barışık olacak sonra milletçe barış içinde olacağız,hayalimizde yaşattığımız o güçlü devleti kurmak için bilimin ve teknolojinin en az bugnkü seviyesinin bir üstüne çıkma başarısını yakalayacağız.İŞTE O ZAMAN SAVAŞMANA BİLE GEREK YOK BAŞ PARMAĞIMIZI SALLASAYIP KAŞLARIMIZI ÇATARAK BAKSAK DEĞİL İS RAİL DÜNYAYI SUSTURURUZ.BAKAMI? BAŞKA YOLU YOK..! SUSALIMMI? HAYIR AMA YAZDIKLARIMI GÖZ ARDI ETMEYELİM.Bağışlayın bu yaşlı adamı.Sevgi selam ve muhabbetlerimi yolluyorum,Cenebı Allah basiret bağlarımızı çözer inşallah.
sizin o gönlünüzün yorumunu içten bi şekilde severek okudum sayın hocam. ne demek af buyurun. siz bizden daha iyi bilirsiniz. haklısınızda cümleleri yazmış olduğunuzda. önce birlik olmalıyız, birlik olduktan sonra ilimi yüksek seviyelere yükseltmek gereklidir. Ve bizde bunları yapmış olduğumuz zaman bilelimki bizden en güçlü millet kalmayacak ve yapılan her zulüme karşı birlikteliğimizle cevaplarını vermiş olacağız.
güzel yorumunuzda vermiş olduğunuz örenk şiirinizide en içten gönlümle kutluyorum hocam. kaleminiz sonsuz gönlünüzün ilhamı bol olsun. saygımla
bir ümmetin başsız 72 fırkaya ayrıldığı birlik ve beraberliğin saltanat ve makamlara kurban edildiği koskoca islam coğrafyasında , soyu lanetli yahudi köpeği 5700 senedir süren oyununu ve planını elbetteki rahatlıkla oynayacak , mevcut sistemlerin yahudi planının bir parçası olduğunu görmemezlikte ısrar edersek bu tür belalların sona ermesini beklemek safdillik olur ancak , kaldıki kendinden başkasını hayvan gibi gören bu aşşağılık ve çukur soysuzlar için çoluğu çocuğu katletmek sadece ve sadece kazanılmış bir zaferdir , I SR A E L ... YANİ I rak SR uriye A rabistan E gypt ( mısır ) L übnan ...toplamı ısrael , bugün o koltuklarda oturanlar , kalkacakları günüde beklesinler , osmanlıya gelince , bekle ve gör demek lazım ama biz görürmüyüz bilemem , sevgiyle kardeşim ...eksik olma var ol
ne güzeldir böyle kalem erbabının tek bir yürek halinde yüzlerce şiirle israil katliamını telin etmesi hiç değilse dimağlarda taze kalmasını sağlıyor şiirler ,insanlar bu kavme sempati değil hak ettiği ifade ile baksın selamlarımla
Halife olup dindarlarını koruyacaksan, Söyle nerdesin, ey Osmanlı evlatları. ================================= Geçmişin hatalarını,şimdiki masum Filistinli çekiyor.Geçmişte ingilizle el birliği yapıp Osmanlıyı arkadan hançerleyen geçmişin Orta doğusu, şimdi Osmanlıyı arıyor...İşte bu yüzden dirki, İnananlar el birliği güç birliği Dost birliği yapmadıkları müddetçe Katil Amerika ve Katil İsrail Katliamlarını sürdürecek. Arap şeyhleri petrol paralarını ecnebi bankalarından çekmedikleri müddetçe Dünya kandan kurtulmayacak. Duyarlı yüreğiniz var olsun...
Kutlarım şairim bu güzel yüreği kutlamak şereftir benim için çünkü o siyonist kan emici insanlık fakiri lanetli kavmin çocuklarınınbu kadar dehşet verici zulmüne sizde kaleminizden muhteşem olarak akmış sanki yüreğinin çığlıklarını duyar gibi okudum şiirini tekrar kutlarım sevgili kardeşim dünya var oldukca o siyonist ırkın zulmü fitneliği devam edecektir çünkü cenabı mevlam dünyada hiç bir günahkar kavmi lanetlemedi bunları lantledi bunlarki kuranda lanetlenmiş israil ogullarıdır bunlar kavim olarak dünyaya geldi geleli hep aynı zulümle gelmekteler isa aleyselamı çarmıha gerdirende bu kavmin ataları iki cihan serveri muhammet mustafa s.s efendimizede zulmü kışkırtan bu zalim lanetli kavimdir bu normal ama biz dünya müslümanları olarak seyirci kaldıgımız sürece birilerinden korkup secde ettigimiz sürece bunlarda bu zulmünü devam edeceklerdir
tanzimattan beri uyandırılmaya çalışıyoruz; ama bir türlü uyanamadık... na zaman batıya yaklaştık iki yakamız bir araya gelmedi...öncelikle batıdan uzaklaşmak gerek diyorum...
izninizle yorumumu bir şiirle tammalamak istiyorum...
“Kilâb-ı zulme kaldı gezdiğin nâzende sahrâlar Uyan ey yâreli şîr-i jeyân bu hâb-ı gafletten” Namık Kemal
Uyanma Vakti
Yıllarca uyan dedik, yine diyoruz: Uyan Niye uyanmıyoruz, yok mu bu sesi duyan?
Zaman gelecek, ay gülecek dünya görecek. Göklere hilâl, yıldız yıldız tevhit örecek
Güzel günlerin müjdesi yakından geliyor Şanlı ordu mehteranla akından geliyor
Yetsin acılar, yeni ufuklara koşalım Zafer sarhoşu olalım, coştukça coşalım
Coğrafyamız, arıyor, eski güzel günleri Yine yaşasın insanlar muhteşem dünleri
Top sesleri inletsin, huzura aç üç kıtayı Hedef büyük olsun, yüksek tutalım çıtayı
En yükseklerde olmalı gölgesi hilâlin En uzaklardan duyulmalı sesi Bilâl’in
Bayram edelim günlerce, acı çekenler ile Sevinsin herkesler, geçmişteki ruhlar bile
Haziran 2008, Simav Yunus Çetkin selam ve hürmetler efendim...
Bu şiirinize hakaret içeriyor diyen çıkarsa ondan şüphe duymak lazım. Hiç kimseyi sayıp salmadan vurup kıracaklar Demokrasinin beşiği diyerek övdükleri amerikası,avrupasını bizim sözde aydınlarımız varya onlar okusunlar nerdeler mamaları keslir konuşurlarsa değilmi. Diline,eline ve kalemine sağlık.
masum insanları öldürenlere alkışmı tutmak lazım şair. az bile demişsiniz. kobamı bu insanlar değişik silah deneniyor yazıkmı değil. bu şiir için çok şey yazılması gerekiyor ama burası yeri değil bence şiir sayfası bizler sadece,şiirin konusu hakkında yorum yapabiliriz. genç yaşta duyarlı olmanızı kutluyorum. kaleminiz var olsun şair devam et. kutlarım tebriklerimle...
Hazreti Muhammet Mustafa ( S.A.V ) Efendimizin sözüne mazhar olan bu millet Her zaman İslam’ın Sancağını taşımış ve adaletini dört Kıtaya yaymıştır. Ne zaman ki hain emellerin oyununa maruz kalıp tarih sahnesinden çekilince, işte böyle vahşetin şerefsiz vahşileri mazlum ve de Müslüman Ülkelerin üzerinde kudurmuş Köpekler gibi bütün emellerini mazlum halka etmedik eziyet bırakmıyorlar. Bir mazlum İslam Ülkesi vahşetten inlerken, bu vahşete en büyük tepki yine Osmanlı torunları olan bizlerden geldi. Bin bir türlü sevki sefa içerisinde yaşayan diğer Müslüman ülkelerine ne demeli. Ben önce Bu Ülkeleri bütün kalbimle Kınıyor ve de lanetliyorum. Petrolleri bitince akıbetleri Filistin’den beter olacak. Bu Siyonizm Şerefsizlerini ve de abd emperyalizm’ini kınıyor duyarlı yüreğinden öpüyorum.
Anlayamadığım neden siteden ayrılacakmışsın. Hakaret eğer varsa diyorsun. Bu vahşete seyirci kalıpta yapılanlara ses olmayı hakaret sayanlar var sa , Onlarda Siyonizm in ta kendileridir. Yüreğine ve kalemine sağlık Kardeşim. Yeni yıl bütün İslam âlemine ve gönül dostlarına huzur, bereket ve bol Rızk getirsin.
Salih Keteci tarafından 12/31/2008 6:32:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
gönülden teşekkür ediyorum canım abicim. notumda bahsetmek istediğimi özellikli olarak yazmak istedim. Neden derseniz insanlık halidir belki buda hakaret olarak bilinebilir dedim. Vede kendisini gerçekten müslüman olarak görmeyenler bu yazdığıma hakaret içerikli olarak görüverir.
canı gönülden teşekkür ediyorum abicim. sizlerinde yeni yılınız ve tüm Müslüman canım kardeşlerimizinde yılı en güzel ve mutlu geçmesi temennimle saygılar
Elimizden bir şey gelmiyor, yapacak bir şeyimiz yok anlaşılan Allah'a dua etmekten başka. Ama şunu bilelim; Bazen yapılanlar bize şer gibi görünse de Allah'ın da bir hesabı vardır. Çok güzel dizelerdi. Kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
yürekten kutluyorum ah içimiz kan ağlıyor kara gözlü çocuklar bahtınızda karaymış bağrı yanık analar feryad ederken duymayanlar utansın yazanlar değil binlerce kez kutluyorum . ve çok çok üzgünüm :(
Evlâd-ı Fatihan bir oba boyunu alıp, koskoca bir imparatorluk haline getirip üç kıt'a da İslâmiyetin bayraktarlığını yaparken hiç bir millete, ırka, hristiyana, yahudiye, ermeniye, mecusiye, putpereste eziyet etmemiştir. Kendi tebaası addedip hakkaniyetle muamele etmiştir. Ne zaman ki Osmanlı'yı yer yüzünden kaldırmaya ve mirasçılarına yapmadıklarını dahi yaptın diyen iç ve dış mihraklar ve onların içeride besledikleri köpeklerinin önlerine bir parça kemik attılarsa o zaman özür kampanyaları başlatılıyor ve o kampanyaya çanak tutan herkesi ben özellikle kınıyorum. Bu insanlar Tarihlerinden de mi ibret almıyorlar, görülmüyormu dünyanın gidişatı Büyük köpeğin ala panisi orta doğuyu kan gölüne çeviriyor. Petrol şeyhleri sözde Müslüman devletlerin başkanları ise dudak ucu ile kınama mesajı yayınlıyorlar kısık sesleri ile. Filistindeki o mazlum millet açlıktan kırılırken, petrol şeyhleri av yapmak için bir şahine 100.000 dolar ödeyebiliyor ve rahatına bakıyor. Ortadoğunun eş başkanları şimdi ne yapıyor acaba.? Cılız sesini dışarıya duyuramıyan basiretsiz insanlar yeri gelince mangalda kül bırakmıyor Türk milletinin karşısında. Kutluyorum duygularınızı. Saygılarımla.
Yüreğin sesi bu, bilincin bilgisi bu.. Ne olduğumuzu nereye gittiğimizin sorgusu bu .. Yazan yüreğiniz dert görmesin. Hayırlı ve umutlu yıllar dilerim.
EN DERİN SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNARIM. SAYGILARIMLA.
Nice 85. Yıllara…
Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..
2009 YILI’nın size, ailenize, Türk Milleti’ne, İslam Alami’ne ve insanlığa sağlık, huzur, mutluluk ve esenlik getirmesini Yüce allah2tan diler, en derin saygı ve sevgilerimi sunarım.
hakaret işi nereden çıktı anlamadım.. israile sövmek amerikaya lanet okumak neden hakaret olsun ki... hilafet konusunda sizin gibi düşünmüyorum ama dini bütün biri olarak Filistinde olanları kınıyorum abd ve israilin Allah belasını versin.... sevgi ve saygılar...
VAHŞETİN, ŞİDDETİN, BASKININ, SAVAŞLARIN DİNİ,, MİLLETTİ IRKI RENGİ OLMAZ OLMAMALI. DÜNYANIN HER YERİNDE UYGULANAN SAVAŞLARA AYRIMSIZ H A Y I R DİYORUZ. ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK. YENİ YILIN BARIŞ GETİRMESİNİ DİLİYORUM.
Yüreğine sağlık değerli dostum..Heyacanın ve öfken haklı..Bu rezil insanların, insanlık dramına seyirci kalmak kanımıza dokanıyor.Allah belalarını verecek birgün.Ellerine sağlık, sağol..
bindiğimiz dalı kesip sonra da düşeceğimi bildin öleceğimi de bil diyen hoca nasreddin gibiyiz... hilafet bizim üzerinde durduğumuz muhkem bir daldı...kestik ve düştük...artık ölmeyi beklemekteyiz...
tebrikler...
hakaret konusuna gelince bir iki seçkin üyenin zülfü yarine dokunmazsan bişi olmaz merak etme...o zaman seni üyelikten silebilirler ama...ona dikkat et sadece...
ah Tamara tarafından 12/31/2008 4:21:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nerdesin halife ülke, nerdesin sen böyle. Bırakın artık hainlerle işbirliği kurmaları. Bırakın köpekleri, köpekler her zaman köpektir. Göster kendini ben varım diyesin. Nerdesin sen, neredesin halifeliğin Osmanlı evladı. CAN DOSTLAR..EMPERYALİZMİMİN DİNİ.İMNI YOK....SÖMÜRÜ İÇİN HER KESİMDEN İŞBİRLİĞİ YAPARLAR... EMPERYALİZMİN KAYNAĞI KAN KAN ... BU ZULÜM BİR GÜN DURACAK.... ARAPLAR ULUS OLMAYI BAŞARAMADIKLARI SÜRECE SONUÇ BU.. DUYARLI YÜREGİNİZİ KUTLUYORUM......
Ah ah can kardeşim daha mum ile arıyacagız halifeligi mum ile göreceksin HALIFE KALKANDIR buyurdu rasullllah Biz kalkanı kaldırıp attık saygılar can kardeşim
Ziya paşanın zikrettiği gibi ;Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz diyerek sesleniyorum tüm duyarlılık taşıyanlara...