(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Narsist Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Narsist Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Narsis'in suya düştüğü yerden bir nergis çiçeği çkmıştı;Celal dostumun baktığı yerde al yanaklı bir güzelin yüzü varmış; aynaya düşmüş bakışları.Saygılar...
saçları bakır kızılı gözleri koruk üzümdü yüzümü aldı giderken bana kalan buruk hüzündü
saç onun saçı kaş onun kaşı ama giderken takındığı benim yüzümdü
işte bu yüzden yüzüm yoktur benim ve yüzsüzdür şiirim
ya bir el yüzüne değerse düşündükçe ödüm patlar veya birileri öperse
bir dua icat edip okusam diyorum mucize eseri ansızın çıkıp geliverse koruk üzümü gibi yeşil yeşil gülüverse
ey allı yarim! al hüznünü! ver yüzümü!
C.Çalık ******************************* ''Al hüzünü ver yüzümü,,
Sürpriz yumurta gibi şiirleriniz... Okumağa başlayınca finali merak ediyor insan. Ve evet sürpriiiiiiiiiiiiz!. İşte o ânı yaşatıyorsunuz ! Çok harika , çok güzel bir çalışmaydı... Kaleminizin gücüne saygılar efendim. İyi yıllar dileklerimle...
ey imge denizinin sahibi şair.. şiirinin finali pek bir dokundu bana, uzun zamandır şiirlerinize uğramak nasip olmamıştı.. özlediğim kalem yine aynı yerden aynı özgün tarzıyla karşımda..
Şair narsismi nergis zamanında baş gösterir. Öyle ki, kasılmayan, hüznünü iade ederken, istediği yüzünde mahçup olmayan. Yüz çalınır kalır hüzün. Giden yüzde de hüzün. Yüze sığınan yüz ile. Yüzsüz görünen ruhun güzel yüzü ile masum narsizm.
''saçları bakır kızılı gözleri koruk üzümdü yüzümü aldı giderken bana kalan buruk hüzündü ..................... ey allı yarim! al hüznünü! ver yüzümü! ''
giderken bıraksa ya o yar aldıklarını geri istemez insan o zaman verdiklerini geri
çok güzeldi Celal, sevgilerim çokça arkadaşım, görüşemeyiz diye şimdiden yeni yılını kutluyorum ve bütün mutlulukların seninle olmasını diliyorum, sevgilerim çokça, gelecek sene buluşmak üzere :)))
Siir yesile caldi yine gönül yesile vurgun alabildigine küskünüm gelmisime gecmisime sen yanimda ol varsin gönül yine vursun hüzne... yüreginiz yerli yerinde ya Celal abi, bu yetiyor güzellikler yasayip yazmaya, kutlarim güzel yüreginizi...
Bu şiir Narsist olmasın da, başka ne olsun, çok güzel ve manidardı Sayın hocam,emeğinize sağlık... Yeni yılın size ve tüm beşeriyete sağlık ve mutluluk getirmesini niyaz ederim,selam ve dua ile...
hoş her zaman desekte yalan biraz... içimizin bir tarfında kıyısında köşesinde alkış isteyen şiirde anlaşılmak adına bir benlik gizli durur ağabey... güzeldir alkış sesleri az önce eşimle birlikte oturduğumuz bir yerde yıkadılar kulaklarımızı ve aramızda kalsın bayağı böbürlendi içim))))) sevgilerin en güzeli yorgun yılların en mülayımı seninle bizimle olsun ağabey... saygılarımal..
İşte şiir , ustanın şiirleri böyle düşündürür, güldürür , hüzünlendirir, yüzsüzlendirir ve geri AL HÜZNÜNÜ VER YÜZÜMÜ der. Kocaman ve kadife gibi yüreğine selam olsun. Sevgilerimi ve saygılarımı yolluyorum ustam. İyi geceler.
BU ÇOK GÜZEL DİZLERE NARSİST İ YAKIŞTIRAMADIM ..AKSİNE ÇOK KENDİNDEN EMİN VE AÇIK OLARAK İFADELERİN YANSIDIĞI ŞİİRİNİZLE SAYFANIZA KIRILGANLIKLA MAHCUBİYETİ GETİRMİŞ...GÖNÜLDENKUTLUYORUM BU GÜZEL ŞİİRİ YAZAN ŞİİR DOSTUMU....SAYGILAR...