(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"“Aç mısın” diyorsam eğer Gözlerinden kaçırıp gözlerimi Bil ki çok başkadır demek istediklerim Sen anlarsın Selufka Bir de bakamadığım gözlerin anlar beni "
son zamanlarda okuduğum ritmi en iyi şiirlerden biri...seri olma ihtimali kuvette muhtemel...yalın şiirlere iyi bir örnek denebilir...şairin diğer şiirleriyle kıyaslandığında büyük bir atlama ve çıta yükselmesi izlenecektir.
satır aralarındaki yinelemeler şiiri bir üst sese çıkarttığı gibi, ses uyumu da titizlikle yerleştirilmiştir.
Selufka’m mahzun gülüşüm benim Bırak düşsün dudağımızdan Geçmişin eğreti tebessümü Biz yaşayalım Yumsun gözlerini ölüm Çağır beni…. GÜZEL BİR SERBEST TEBRİKLER
Bırak s/insin kokun üzerime Doldurup ceplerime türkülerimi Ürkek bir serçe gibi geleyim sonra Süs olayım gecene Bir de benden dinle “Huma Kuşu”nu Uzanıp dizlerime
Yağmur dualarına susamışım Selufka Galiba bir de sana Gözlerinden sağ gözlerimi Yeşil bulaşsın bakışlarının buğusuna Üzmem seni, incitmem ....kutluyorum namık cem
Gözlerinden kaçırıp gözlerimi
Bil ki çok başkadır demek istediklerim
Sen anlarsın Selufka
Bir de bakamadığım gözlerin anlar beni "
son zamanlarda okuduğum ritmi en iyi şiirlerden biri...seri olma ihtimali kuvette muhtemel...yalın şiirlere iyi bir örnek denebilir...şairin diğer şiirleriyle kıyaslandığında büyük bir atlama ve çıta yükselmesi izlenecektir.
satır aralarındaki yinelemeler şiiri bir üst sese çıkarttığı gibi, ses uyumu da titizlikle yerleştirilmiştir.
son uç: başarılı bir çalışma.
esenlikler dostum.