(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
demem o ki ( dalıp gittim ve şiiri bir an unuttum sanırım ) acıtan yanı ne olursa olsun, iğde hep bir başkadır hayata tutunuşuyla....varsın anlamasın, varsın yok saysın, olsun batsın...sen yine de devam et içinde büyütmeye dostum...iğde hatırına.
geçtiğimiz bahar dayanamayıp gecenin 12 sinde atmıştım kendimi sokaklara bir parça iğde kokusu bulabilmek umuduyla..delisin sen demişlerdi :)) anlamaları imkansız! sonra o mis kokusuyla iğde dallarına sarılmış ve çok ağlamıştım, çocuklar gibi ve inanılmaz mutlu...bir ağacım vardı benim çocukluğumda CEVAHİR....tanrım gördüğüm en güzel iğde ağacıydı...sonra yok oldu!
İğde (çiçeği) Ağacı yalnızlığından mı adak malzemesidir ve bunca güzel kokmasınızn sebeb-i hikmeti yalnızlığımıdır. Bir sürü umut ve dilekle dallarına bağlanmış renk rek mendillerle? Her umudun bir kokusu ve emeği verdır. Umut ve emek ya hani?!
Demek ki bilindik söz doğru. "Umut fakirin ekmeği, ye me(h)met ye !"
sevgiler.