sana gözattım görmezdan geldin sana laf attım gülümsedin el uzattım sana elini verdin sonra... dudaklarım dudaklarında şimdi de dağ bayır çiçek topluyorum sana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çiçek topluyorum sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çiçek topluyorum sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU YIL MUTLU-UMUTLU ; SAYFANIZ BEREKETLİ, İLHAMINIZ MAVİLİK , YORUMLAR ALKIŞ OLSUN... "HECEYE GÖNÜL VEREN" YARIŞMAYA DAVETLİ ! BU AY "AYIN HECESİ" : TEMASI DA "K I Ş" OLSUN .
Gönlünökülmüş.üzün güzelliği ,zerafeti,asaleti kaleminizden dizelere dökülmüş. Bu duygulu yüreğin sesine yorum yapılmaz.Çünkü bu şiire yorum yapmak için kelimeler yetersiz kalır. Sadece şunu söylerim.İnsanı değerlendirmek için ,yüreğini açıp ona göre okumak lazım, Fizik ve dış görünüş gülün üzerindeki toza benzer.Tozlar bir üflemede uçar gider.Sadece gülün güzel kokusu kalır. Selam saygılar.
Çok ucuza alıyorsun beni galiba Senin adının beş katı eder kilom benim Ne benim ayaklarımı bataklıkta Ne de senin gözlerinde yaş görmek isterim Ben seni şair gibi sevdim İnsan gibi sevdim
Fena üzmüşler o sevgi dolu yüreğini fena incitmişler seni vede tertemiz duygularını..
Ama ben seni vede duygu dolu yüreğini tanırım üstat tanırım ha kilonuda bilirim beş çekeceğinide..Takma üstadım densizi takma...
Şiire gelince şiir diliyle usta kalem maharetiyle muhatabını çok çok sert bir şekilde kamçılamış, suratına şamarlar vurmuş harika bir eser diyor seni vede usta kalemini kutluyorum vay muhatabının haline Tebrikler üstadım TEBRİKLER...
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus