(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜRTAJ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜRTAJ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tabiki sağlıklı her düşünce kürtaja karşı ve gerekli olduğu durumlarda da paylaşımcı...keşke olmasalar yetmiyor hiçbirşeye..hayatın gerçek yüzüne dokunduğunuz için tebrikler,,,
tebrıkler ben sızı anladım merak etmeyın...şiir guzeldı asi dunyada küçük yasda hamıle kalıpta kurtaj olan küçüklere ithaf olsun....kolay olmaya bılır tabı çoçuk sakat dunyaya gelecekse neden olmasın evet dınımızce buyuk gunah ama bu fıkır ve yazar suclanamaz...
tepkinizi anlıyorum.. daha doğrusu anlamaya çalışıyorum. çünkü ben hiç bir şeyi ydırgamayanlardanım.. her şey insanidir arkadaşlar.. bir kadın tecavüze uğrayıp hamile kalabilir. bir çift çocuğa hazır olmadığını düşünebilir.. bir doğum bir doktorun ellerinde son bulabilir. hayata , tamda şuanda bulunduğunuz pencereden değilde soldakinden.. sağdakinden bir daha bakın. empati kurun arkadaşlar. sizce çok mu kolaydır bir kürtaj yatağında tanımadığın bir adama bacak açmak. değildir.. hani elbette tepkisiz olmayalaım tepki koyalım.. ama tepki koymadan önce kendimizi başkalarının yerinede koymaya çalışalım. eminimki bu sitede onlarca kadın vardır kürtaj olmuş olan. hangisi isteyerek mutlulukla gitmiştir hastaneye yada kürtaj odasına.bilmediğimiz zorluklar ve duygular üzerine tepkiler göstermek kolaydır..oysaki sorgulamak ve sorgularken anlamaya çalışmak erdemdir. başımıza gelmeyen kötü şeyler için şükretmek yerine , bu kötü şeyler başına gelmiş olan insanları anlamaya çalşışmaktır kilit nokta.. en azından zannımca.. bebeği olmayan ailelerin acısını hissediyorsunuz bu harika.. ama zor durumdayken bebek sahibi olanlar günah keçimiz oluyorlar.. hadii yapmayın arkadaşlar yahu.. yok bir birimizden farkımız.. hepimiz birbirimiz kadar kirliyiz.. ve birbirimiz kadar temiz.. ANLAMAK.. ANLAMAK.. ANLAMAK..
:) arkadaşlar sakin olun yahu.. böyle bir şey olmuş değil.. ancak hayatın içinde böyle durumlarda olmaktadır.. hani bunu aklımızdan çıkartmadan nefes almak lazım..
tabiki sağlıklı her düşünce kürtaja karşı ve gerekli olduğu durumlarda da paylaşımcı...keşke olmasalar yetmiyor hiçbirşeye..hayatın gerçek yüzüne dokunduğunuz için tebrikler,,,