(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cinnet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cinnet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O da ölmek mi dersin Vuslatın başka alem Sen bir ömre bedelsin
Aklıma hemen bu güzelim sanat müziği dizeleri geldi. Şiirdeki karamsarlığınızın son bulmasını ümit ediyorum. Şiiriniz kısa , anlamlı ve etkiliydiç Tebrik ediyorum...
Çok etkileyici bir şiirdi.İnan ben ilk halini daha çok beğendim. "Senin ve benim içimde" Vurgusu yüksek olmuş. "Bizim içimizde" ise (bence ) yavan kalmış.İçimizde 'de zaten biz varken "bizim" denmesi iyi durmamış.Tek başına(içimizde) ise ilk halinde ki vurguyu veremiyor Şiiri şairinin yüreğinden çıktığı haliyle alıyorum. Tebriklerimle
Bakın... bakın çılgınlar gülerek ipleniyorlar. Cinnet destek oluyor yırtılan seslerine. Şeytan...esenliğin sevimli ama acı tarihi, yükseliyor us yitimi bir duvarın arkasından: -Üstünüzü yakın! -Geçmişinizi yakın!
Şiiriniz bütün olarak etkili bir söyleme sahip ancak aşağıda vermiş olduğum üç dizelik bölümde gözüme çarpan 'senin ve benim içimde' kısmının şiirin hızını ve okunuşu çok fazla sekteye uğrattığını düşünüyorum. Bunun sebebi belki de anlatım bozukluğuna sebep olan 'sen ve ben' kullanımlarından sonra 'içimde' sözcüğü ile tekil bir cümle var edilmesi olabilir. Öneri olarak 'senin ve benim içimizde' veya 'bizim içimizde' kullanımı sunulabilir (daha farklı ve şiirin rengine uygun bir kullanım fikri de olabilir) ancak Şairin bu konuya önem vermesi gerekiyor çünkü şiir, okunuş ve akıcılık bakımından belli bir hızda giderken belirttiğim kısıma gelindiğinde tepe taklak oluyor dizeler...
'neşeli günler kaldı geride şimdi bir katil var senin ve benim içimde'
Finaldeki etkileyicilik dahi bu durumu düzeltemiyor maalesef...
'durma yoksa bir ihtimal daha var önümde'
Sevgili ego, bahsettiğim konuyu kendi içinizde bir değerlendirin bence. Genel olarak başarılı bulduğum şiirinizi ise tebrik ederim...
değerli vaktinizi ayırıp şiirin eksi yönlerini gösterdiğiniz için teşekkür ederim.. kendi hatalarımızı çoğu zaman göremiyoruz, gören arkadaşlarsa yazan kalem kırılabilir düşüncesiyle uyarmıyorlar.. evet, o bölümde bir aksaklık vardı ve gerekli düzeltme yapıldı..
her ihtimal
bir ihtilaldir
teğet sevdalar hapisanesinde...
sevgilerimle...