(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Vah Ah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Vah Ah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atmışım kelebek kanatlı gönüle nice ezayı Dolmuşum da taşarım neydi suçum ki bunca cezayı?
Derim çektin,çöktün en sonunda bulamadın vefayı Umudun ötededir senin orada bulasın sefayı ------------------------------------------------------------------ Bu kadar edebi yazar ender kalemlere az rastlanan kişinin sitem etmesi beni çok düşündürüyor.Neden,niçin bu kadar sitem... Beş günlük bir ömür için üzülmemek gerekir bence.Ama bildim şaire şiir diliyle konuşmuş.Vay cahil kafam vay.Daha yeni anladım.Bakıyorum güzel yazmış.Beğenilecek yapıtını okurken haz eldım.Şayet derdi kederi varsa;Kargoyla ödemeli olarak göndersin! İnsanlık ölmedi ya.Ben bir baltaya sap olamadım bari başkası mutlu olsun diye derdini üstlenip;iyilikte bulunalım.Kim böyle usta kalem için kendini feda etmez ki; Güzel şiirin etkisinde kalıp;lafı uzattık.Bağışlanmak dileğiyle!........ Saygı ve selam.
Atmışım kelebek kanatlı gönüle nice ezayı Dolmuşum da taşarım neydi suçum ki bunca cezayı? değerli dost soru var içinde cevaplarıla kısa ve öz yazılmış yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun sevgilerimle zaralıcan