(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam en üst düzeyde alarm halinde. Mecburiyetten ve alışkanlıklardan dolayı zaten tüm mutsuzluklar. Hem herşey bitmez . Sevdiğiniz yer size huzur getirir.
Köprüleri attık karşılıklı.. Ve sen bir daha göndermedin beni. Tut ki nehir, kıyı, deniz ve rüzgar. Bitti, içildi, kesildi, yaşandı.
Bu yüzden zoraki kentliyim. Beyaz gecelerde kaldırım köşesi İçinse çok geç... İstersen her gün gel geç...
Denizde sevgi Kentte öfke düşer halime ..............................................NE ÇOK ŞİİR
Tut ki nehir, kıyı, deniz ve rüzgar. Bitti, içildi, kesildi, yaşandı. ..............kainatı kefen biçtik ömrümüze dercesineydi...KUTLARIM DAHA NE DENSİN.SAYGILAR ŞAİR...
Yaşandı, bitti demek ne kadar kolay ? Özellikle son dönemdeki kadınlar için, kimse yanlış anlamasın.. Yaşanmışlıklarım üzerimden yorum yapıyorum, kırılacak bir nokta bulmakta ve hedefleri olan uzaklaşmakta vakit kaybetmiyorlar. Toprağın kabul edeceği, içine sindirerek bağrını açacağı, kadınlar nasib etsin Allah bize, şiirle alakasız gibi görünebilir :) Esiyor zaman zaman, affola..
Sevgili Beste Mevlana Mesnevi Katibi olan Çelebi Hüsamettinin bu sorularına şu karşılığı vermiştir: "Hem şarap sun diyorsun bana, hem de al bu şaraptır şifadır cana dememi istiyorusun." Al, iç ve suskunluğunla kal, demek istemiş. sayın Karanın soması sorduğunu çok iyi bilmesinden olmuştur.
ağbi ya aşktan kazanç ne demek anlatsana bana lütfen.. aşk eğer kapını çaldıysa bunu söz etmemen gerekir. aşkın bedeli yoktur.aşk kişiye özeldir..ve aşk tanrının bir lütfudur.
Aşka aşık bir adam, alınmaz tabii ki.. Kazancımın farkındalığını yaşıyorum. Ancak bi yerden sonra yetmiyor, gidildikten sonra kalan boşluk, kârı gözardı ettiriyor.. Anlatabiliyorumdur umarım. :)
Tut ki nehir, kıyı, deniz ve rüzgar. Bitti, içildi, kesildi, yaşandı. ............................. Bu aralar kelimelerim tükendi Sayın Deniz Tayanç, sadece şiirinizi çok beğendiğimi yazabiliyorum... Mükemmeldi, kısacık olsa da... Saygılarımla...
köprüler atılmasa da kendiliğinden yıkılıyor bir süre sonra, ve yaşanmışlıklar daima kardır, iyisiyle kötüsüyle, bizi kendimize götüren süreçlerdir, kendimizi sevmeye...
demekki alan memnun satan memnun.. ya siz dönmek istemediniz ya karşı taraf göndermedi.. keyfiniz yerindeyse dönüpte ne yapacaksınız.. aynı tas aynı hamam..
şiirin tamamını şimd okudum:)) deniz insanın negatifini alır.deniz insanı daha mülayım olur. keşke hepimiz şartlar uysa da daimi yaşasak sonsuz maviliklerde sonsuz sevileri...
Saygılarımla selamlarımı sunarım