eskişehir özel tip..2.kısım..11.koğuş mümessili koca bekir adına.. allah rahmet eylesin dostum....
sen gittiğin den bir ay sonraydı galiba. yağmurun kokusuyla girdi içeri bekir. yılların yorgunluğu var dı belli bırakıverdi kendini yanı başımda ki sandalye ye.
üstünde; hani mahkemeye çıkarken verdiğin emanet elbise var ya o bir de .. ’allah kurtarsın’ saati kolunda.
-hoş geldin kardeşim. Dedim. allah kurtardı ya. -hamdolsun. Dedi. dişlerinin arasından tıslayarak çıktı adın. bilirsin hep kollar, hep severdi seni.... -Hatice ölünce oğlunu komşuları evlatlık vermiş galiba.dedim. biraz takıldı buralarda balıkçı osman abiye yardım etti bir süre sonra yarı açıktaki aliyle bir kayboldular o kayboluş dedim. zehra teyze’ye iki aylık borcu mu varmış ne. kapatayım dedim. kabul etmedi sağolsun. helali hoş olsun garibanıma dedi.
kaldırırken sıcak çay bardağını kulunçlarının sesi geliyordu. -kal..dedim biraz misafirim ol. yok..dedi. yok .. düşerler peşime yine sana da zahmet veriririm.
sonra; kağıda sarılı üç kök akşam sefası çıkardı bunu dedi bunu ona getirmiştim. bilirsin severdi bu çiçeği oğlunun yerine koysun istedim paçalı yı jandarma vurmasaydı eğer atış talimin de onu da getirecektim ama.... inşallah dedi inşallah başka sefere.
kalktı elimi sıkarken o gücü yok tu. başını yağmura kaldırdı çatlak yanaklarından süzüldü sular hey be koca şair dedi... hiç böyle süzülü süzülüvermedi be şu yıllar sımsıkı sarıldı paltosuna şöyle bir geriye baktı gözleri doldu.. maltaların soğukluğunu misafirlikte bırakmak istemiyordu.
güle güle can dostum yolun açık olsun koca bekir.. coplanan sırtının yüreğin de bıraktığı acıyı hep içinde taşıyacak tahir....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-KOCA BEKİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-KOCA BEKİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam yüreğiniz dert görmesin, çok güzel bir şiir okudum gene kaleminizden... Gidenlerin ardından bize düşen tek şey bakakalmak oluyor hüzünlü gözlerle, umutsuz düşlerle... Yüreğiniz dert görmesin hocam... Saygılarımla...
yüreğinize sağlık