Uçtular onlar kotan kotan; harman tozları gibi. bıraktılar ne varsa yüreklerin de. bir tek bedrettin ışığı vardı alınlarında; uçtular dağdağasız, habersiz, selamet le.
şimdi.. beyitleri dolaşır diller de fetva kesilir arkalarında günler düzenlenir içkiler içilir.
duruşma ilamları kırılmış kalemleri ve de ipleri gelmez o gecelere. oldum olası meşguldürler. NE TEKİM. ONLAR İŞ ZAMANI İÇKİ İÇMEZLER.
uçtular. türküleri kaldı cebel başların da; külleri soğudu hanidir.. iki diş arasına sıkışmış çatkın ağıtlarıyla, derilerinin üstün de kurşun yanıklarıyla gittiler.
hiç kimseye küsmeden.
için. boraklarda sav söz edin fors gibi taşıyın onları ne taşıdığınızı bilmeden yayılın cambazhanelere şarkılarını şaraplara katın için burnunuzdan gelene kadar.
ama; bakın.. gittiler onlar bari şimdi rahat bırakın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR TEK BEDRETTİN IŞIĞI VARDI ALINLARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR TEK BEDRETTİN IŞIĞI VARDI ALINLARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Dost, Sevdim seni. Ben onları ve "onları Şaraplarına katık yapanları" İsminlerini vermeden andım, bir Şiirimde; ... Nasıl anlıyoruz birbirimizi, Şimdi? "Sen beni başka, ben seni aynen, " Dünki gibi" ... Diyerek. Şiirle kal. Kara Zurna
Sayın Dost, Sevdim seni. Ben onları ve "onları Şaraplarına katık yapanları" İsminlerini vermeden andım, bir Şiirimde; ... Nasıl anlıyoruz birbirimizi Şimdi? "Sen beni başka, ben seni aynen" Dünki gibi" ... Diyerek. Şiirle kal. Kara Zurna
uçtular. türküleri kaldı cebel başların da; külleri soğudu hanidir.. iki diş arasına sıkışmış çatkın ağıtlarıyla, derilerinin üstün de kurşun yanıklarıyla gittiler.
hiç kimseye küsmeden.
için. boraklarda sav söz edin fors gibi taşıyın onları ne taşıdığınızı bilmeden yayılın cambazhanelere şarkılarını şaraplara katın için burnunuzdan gelene kadar.
ama; bakın.. gittiler onlar bari şimdi rahat bırakın.
Umutları uğruna kimler gitmedi ki can. Kaç can kurşun yanıklarında kefenlenmedi ki. Kaç nefes durmadı darağaçlarında. hepsi bir amaç uğruna gittiler ve dönülmezdeler şimdi. Mücadeleleri bu gün takdir edilebiliyor ve hala anılıyorlarsa biryerlerde ,bazı şeyleri yeni nesiller için yaptıkları içindir. Yoksa unutulup giderlerdi sanırım. bana bu duygu ve düşünceyi yaşatan şairimi tebrik ediyorum.
Giden ne olursa olsun, kim olursa olsun her zaman arkada kalan çeker acıyı, giden gider yeni umutlarla geride kalana ise buruk bir umut kalır hayata dair...
Sevdim seni. Ben onları ve "onları Şaraplarına katık yapanları" İsminlerini vermeden andım, bir Şiirimde;
...
Nasıl anlıyoruz birbirimizi,
Şimdi?
"Sen beni başka, ben seni aynen, "
Dünki gibi"
...
Diyerek.
Şiirle kal.
Kara Zurna