(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL YETER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL YETER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben çok duygulandım, yaa yüreksiz Murat kardeş, sen aynada kendini görüp yazmışsın inan ki, ben ki diyorum BEN Kİ! ; eline kalemi alınca yazdıkça yazan, deli bir kalem, deli bir yürek! susturdun beni o yüreksiz yüreğinle! ya pes! ben ne dedim nagihann'a yazdığım özürümde: ben eğri karşısında yazarım Allah yazarım hiç bitmez enerjim, ama tek sustuğum ve kalemimin yazmadığı işte, önünde tek paspas olacağım şey güzellik, ihsan ve iyi niyettir. Sussstum! susturdunnn yüreksizzz beni can evimden vurdun ya helâl sana yürekten koca bir Helâllllllll .... Ben sana ve yorum yapan bütün arkadaşlara, bütün samimiyetimle ...... en içten Sevgilerimi ve en samimi Saygılarımı sunuyorum yine Murat kardeşin bu yürekli sayfasından, hepiniz sağolun varolun kaleminiz duygularınız sonsuza dek VAR OLSUN DİLERİM ...............................
kum saatim yine başladı akmaya!!!!
ama sadece; yürekli dostlar için, her zamanki gibi onların o güzel
samimi gönüllerine
doğru ...............................................................................
dostlugunuz hep daim olsun insallah ....
iki kardesime de sevgiler ........