KARALEKESİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Gizlice gittiği Bağdat’ta medyanın karşısına çıkan ABD Başkanı George W. Bush’a, ’El-Bagdadiye’ televizyonu muhabiri Muntazır el-Zeydi, “Demek vedaya geldin ha köpek, al sana veda hediyesi” diye ayakkabısını fırlatmış...
|
papuçlarını
şeytandan beter kullandın
..... kimliğini
şimdi de
yedin başına
dünyanın gözü önünde
insalığa çektirdiğinin
ahıyla atılan
a y a k a b ı y ı
alnının ortayerine
yapışan
çıkmıyacak
kara l e k e s i n i...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
bush'un kafasına ıraklı bir gazeteci tarafından ayakkabı fırlatıldı.bu,farklı çevrelerde değişik şekillerde yorumlandı,isimlendirildi.
örneğin;bu ayakkabıyı kim imal etmiş?ırak mı? türkiye mi? amerika mı? v.s....:))))
evet gülüyorum :)))
neden mi? çünkü;trajik komik....
be adam sanılan adamcıklar,bu çok mu önemli,ne bu rant savaşı,ne nu parasal hırs,ne bu çıkarcı zihniyet????
çok mu önemliydi kimin ürettiği?
burda bir amaç var.sizin anlayamadığınız ya da anlamak istemediğiniz.ama doğru ya sizin anladığınız tek şey,her ne olursa olsun işin sadece maddi kısmıyla yani parasal boyutuyla ilgilenirsiniz.ee kapital zihniyetten başka ne beklenir ki.her zaman olduğu gibi egoist ve çıkarsal talepler....
bu bir reaksiyondur,bireysel ve onurlu bir tepkidir.orda sadece ayakkabı bulunduğu için atılabilecek şey ayakkabıydı.aslında başka bir şey olsa o atılacaktı.peki burda ki amaç ne?
şimdiye kadar yaptıkların,döktüğün kanlar,öldürdüğün suçsuz,günahsız insanlar adına başına yağacak olan taştan sadece en hafifidir bu...
sen dur hele! senin başına daha neler düşecek.....
tabi bu olanlar aslında bir ders niteliğindedir.umarım bundan ders çıkaranlar olmuştur..özellikle de bize yakın duranlar!..........
şairin duyarlı ve duygulu yüreğinden yine anlamlı ve güncel bir paylaşım okuduk...
bu anlamda kendisini kutluyor,emeğini selamlıyorum
şiir,umut ve sevgiyle....