(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞIN KAÇ SENİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞIN KAÇ SENİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gördükçe göğünür özüm, Söylemedim çoktur sözüm, Dertliyiz ya yoktur çözüm, Acaba yaşın kac senin.
Doğanın her rengi çok güzel. İşte o güzelliklerin birisi de sedir ağacı. Heybetli yapısı ile gölgesine doyulmaz bir tabiat harikası. Kalemine sağlık dostum.
Kaç senedir bu sırdasın Oğuzsoylumla gardaşsın Kaç asırdır buradasın Acaba yaşın kaç senin.
07.12.2008 Oğuzsoylum ben onun yani ağacın yaşını bilemem de bu şirin yaşı çok genç gibi ve o yüzden taze bir bahar kokusu vardı şiirde...teşekkürler...tebrikler efendim...saygımla...
Ey ulu sedir ağacı Acaba yaşın kaç senin, Çileyi yaptın baştacı Acaba yaşın kaç sein.
Her bir dalın bacak gibi, Sarmalarsın kucak gibi, Kuş kurt sende böcek gibi, Acaba yaşın kaç senin, Yaşlı değil dost....yakıyoruz..yaşatmıyoruz.. İşte senin gibi dostların şiirlerinde görüyoruz. Bir sedir ol dost......Saygılar..