(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLİM VARMIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLİM VARMIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemine sağlık ozanım. Güzel dizeler okudum. Sanırım gözlerimiz kapanana kadar Evlad-iyal ataların görevidir. Her ne kadar ocak ayrı tütse de,yaşları büyüse de. Onlar bizim hep küçük yavrularımızdır. Sevgiyle kalın.
O dünden yarına geldim, Geçmişe bir selam saldım, Bak soluk soluğa kaldım Demeye dilim varmıyor.
Eski bayramları biz bildiğimiz için Yeni bayramlar suni duruyor o biçim Bir dostu kucaklarken geçmeli içim Bir yanım tuhaf, güzel sözler söylese de dilim
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
DEĞERLİ OZANIM MERHABA ;NE BİLEYİM ÖYLE BİR SICAKLIK HİSSET,İM SİZE KARŞI ..ANADOLU HALK TİPİ..RİYASIZ YÜZÜ BULUNAN İÇİ DIŞINA VURMUŞ SAMİMİ BİRİ OLARAK GÖRMEMDEKİ BELKİDE EN BÜYÜK ETKEN ŞİİRLERİNİZDİ...ÇÜNKÜ BENİM DİLİM VARDI..BENİM GİBİ(halk) DÜŞÜNEN BİRİYDİKARŞİMDAKİ PROFİL.ARI VE DURU YÜZLÜ VEDE SÖZLÜ BİRİ..SİZİ SAYGI VEDE SEVGİYLE SELAMLIYORUM..KARDEŞİM BENİM..
selamlarımla