Gözlerini görmedim bile henüz İnsan gözlerini görmeden nasıl sevdalanır böyle? Düşledim seni sadece, Hayal ettim dün gece El ele yürümüşüz ıslak kumlarda, Sen bana,ben sana Kumsal bize dokunmuş Denize bakmışız birlik’de, Yıldız secmişiz gökyüzünden kendimize Dilek tutmuşuz yüreğimizce Oysaa teninide koklamadım henüz İnsan tenini koklamadan nasıl sevdalanır böyle? Düşledim seni sadece Bir bahçemiz olmuş Sen balığın yanına roka toplarken Ben çiçekler toplamışım Beyaz örtülü yemek masamıza, Karnımız aç doymamşız bir balıkla Doymamışız birbirimize Yaaa ben sana dokunmadım bile henüz İnsan dokunmadan nasıl sevdalanır böyle? Düşledim seni sadece HAYAL ETTİM HAYAL SENİ YÜREĞİNİ VE SEVDALANDIM……DELİCE Oysa ben hayali hiç sevmezdim Şimdimi ? Bir hayalin esiri oldu yüreğim neyleyim, ve ben,yüreğime dokunduğun yüreğine, Teşekkür ederim...
Ömrüme 19.7.2008 (alıntı)
Görmeden,dokunamadan,koklayamadan bu satırları yazdırıyor’sa yüreğine, Yüreğim .!!! Ne mutlu bana’ki,kabul olmuş tanrıdan dileğim, hasret dizeleri yazmıyacağım sevdiğim sana En kısa zamanda,gözlerinde olacağım, Kapını çalacak yüreğim,bak delikten Hayalim kadar çarpıyorsa kalbin,aç kapıyı, İnan ayakkabılarımda temiz,yüreğim’de....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.