(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsrafil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsrafil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne yaşadığı belli içimizdeki mızmız çocuğun ne öldüğü
senin şu İsrafil’in de az afacan değil Tanrı’m kâh elinde kâh ağzında bırakmıyor düdüğü
*** -eSeR harikaydi kutlarim, lakin SüR olayi su an beklemekte iSRAFiL a.s ellerinde... -insanligin 'rüyadan' uyanma vakti gelince, Allah'in bir emri ile üfletecek SüR'unü ama ne üfleteck vay halimize... -Rabbim cümlemizin sonunu haylirli eylesin...
İsrafil'in üflemesine ne gerek var ,o boruya çoktan üfledilerde arsız insanlık hala acaba daha yağmalanacak bir şeyler kaldı mı diye etrafı kolaçan etmekte... Çok anlamlı dizeler... Sevgiyle kalın...
Üf dese de kurtulsak, diyeceğim ama, pek ona bırakmıyacaklar bu işi,İsrafil'den önce İsrail belliyecek anasını dünyanın;450 nükleer başlık, dünyayı yörüngesinden çıkarır be...Ozon tabakası delindi, üflüyor hafiften. Selam ve sevgiler dost...
Şaban Aktaş tarafından 12/14/2008 5:19:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Celal Bey çok düşündürücü bir şiir yazmışsın Nasrettin hoca misali Koltuk sevdalıları koltuklarını bırakmıyorki çocuk düdüğünü bıraksın Parayı vermiş bir kere torba torba kömürlere , kilo kilo pirinçlere, parça parça çeklere
ne yaşadığı belli içimizdeki mızmız çocuğun ne öldüğü
senin şu İsrafil’in de az afacan değil Tanrı’m kâh elinde kâh ağzında bırakmıyor düdüğü ............................... tek kelimeyle ......... mükemmeldi
"Evet haklısınız her gün birilerinin yüreğinde çalar, küçük kıyametler yaşayana dır.. Kısa ve öz anlatmış bizlerin gözlerinden kaçan yada görmezden geldiğimiz dünyayı. Yüreğiniz dert görmesin dost sevgi ile kalın.
ceynan tarafından 12/14/2008 9:21:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
gecemin tipi belli değil şimdilerde..........son şiir diye şairime baktım.........ve gideceğim...........önce eğlendim..........güldüm...........sonra nefrette şahlandı gözlerim.........sonra mutlu oldum...........meleklere özenip..........ama sonra yine yaşarttım gözlerimi..........ve şiiri seçtim son diye duruldum............dondum..........en iyisi böyledir vedanın geceye.......benden ayrılacağına üzülse de.........
______________
ne yaşadığı belli içimizdeki mızmız çocuğun ne öldüğü
__________________________________hakikaten de öyle........yanar döner.........ne olduğu belli değil.............gecem gibi..........olsun adına yakışıyor onun.........ya geceye ne oluyor.........gece de korkmuş olmasın sakın karanlıktan..........kendimden korktuğum gibi.........
______________
senin şu İsrafil’in de az afacan değil Tanrı’m kâh elinde kâh ağzında bırakmıyor düdüğü
________________________:)))))))))))))))))))gelecek gelecek............nasıl ki 7 yaş olunca okul vakti........20(genelde) yaş olunca asker vakti...........e elbet gelecek top yekün teskere vakti.......
yani diyorsun ki sahib-i kam bırakmıyor kam'ı önce herkesi yok edip sonra tekrar var edecek bence de bütün maharet boruda yoksa o kadar milleti nasıl diriltecek...
senin şu İsrafil’in de az afacan değil Tanrı’m kâh elinde kâh ağzında bırakmıyor düdüğü ================= Derin anlam ve manayla dolu satırlarınıza yürekten Tebrikler Değerli Şair Dost. saygı ve selamlarımla...
ne yaşadığı belli
içimizdeki mızmız çocuğun
ne öldüğü
senin şu İsrafil’in de
az afacan değil Tanrı’m
kâh elinde
kâh ağzında
bırakmıyor düdüğü
***
-eSeR harikaydi kutlarim, lakin SüR olayi su an beklemekte iSRAFiL a.s ellerinde...
-insanligin 'rüyadan' uyanma vakti gelince, Allah'in bir emri ile üfletecek SüR'unü ama ne üfleteck vay halimize...
-Rabbim cümlemizin sonunu haylirli eylesin...
selam ve dua ile...