Yeryüzüne indi tanrı topladı bütün insan/cıklarını hepsi önünde secde ederken küçük bir çocuk başını kaldırdı ve kaldırıp başını baktı Tanrı ağlıyordu Gözyaşlarını yakalamaya çalıştı çocuk Üryandı paktı
Tanrı ellerini kaldırmıştı gözlerinden çığlık çığlık bağırıyordu Tanrı bizi görüyor Tanrı bizi……..
Güneş artık vurmayacaktı Gece gözlü çocukların Gözlerinin içine
Ve artık Onlar kendi masallarını kendileri yaratacaktı Kaybolmayacaklardı başkalarının masallarında Sevdaları hiç bitmeyecekti Dağlara karşı Çocuk bak Tanrı ağlıyor Tanrı ellerini kaldırmıştı gözlerinden Ve gece gözlü çocuklar Ateşin çocukları Bir daha asla Güneşin doğuşundan utanmayacaktı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRININ GÖZYAŞLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRININ GÖZYAŞLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrı ağlıyor Tanrı ellerini kaldırmıştı gözlerinden Ve gece gözlü çocuklar Ateşin çocukları Bir daha asla Güneşin doğuşundan utanmayacaktı --------------------------------------------- duyarlı bir yürekten sesleniş.sıradışı bir şiirdi ellerine sağlık.
Tanrı'nın ağladığını görmedim ama o masum , saf , yaşam dolu çocuklarımızın ağladığını çok gördüm ve neden ağladıklarını da çok iyi biliyorum. Onlara yaşanılası bir dünya bırakamadık ama umarım, umutluyum ki onlara bir gün ağlamıyacakları, bol güneşli günler bırakacağız bir gün mutlaka !
Güzeldi lazhar, sevgilerim çokça...
Guldane Dal tarafından 12/21/2008 3:14:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok hoş ve bir okdar lezzetliydi dizeleriniz, bizlere ''sevenler gölgesinde barınacaktır'' sözü geldi aklıma ve sanırım size bir özür borçluyum, latife yapım derken, istemeden sizi üzdüğümü düşünürüm, özür dilerim
babamı bir şirket aldı, annemi nevroz kardeşimi ise ordu tek başıma kaldım, alıp götürdüler beni kapitalizmin kıçına kapadılar asgari ücretli kimsesizlik çarpı çaresizlik hiç de eşit değildi aşk bölü ölümle gece vardiyalarında baş aşağı çarmıha gerildim
beni kalbimin dışına kapadılar ben sevginin kim olduğunu biliyordum o artık benim kim olduğumu bilmiyor
Dağlara karşı Çocuk bak Tanrı ağlıyor Tanrı ellerini kaldırmıştı gözlerinden Ve gece gözlü çocuklar Ateşin çocukları Bir daha asla Güneşin doğuşundan utanmayacaktı Şairsanat eseri.emek düşünce,analtım..tema...mükemmel...Saygılar
YOK DOSTUM.. SADECE YANILDIĞINIZI BEYAN ETMEK İSTERİM.. ADIMI BELİRTMENİZDE DE BENCE BİR SAKINCA YOKTUR.. ANLIM AKTIR ÇOK ŞÜKÜR.. HAKARETİ SİZ BİLEREK VE İSTEYEREK YAPMIŞSINIZ AMA OLSUN.. BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE KABULÜMDÜR.. SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ DÜŞÜNSEYDİM AÇIKÇA ELEŞTİRİRDİM.. BENDE DİYORUM Kİ "" K E Ş K E"" HAKARET ETMEDEN ÖNCE SORSAYDINIZ NEDEN ÖYLE YAZDIĞIMI... ÜST ÜSTE DEFALARCA OKUDUĞUMU HAYRAN KALDIĞIMI VE YORUM BİLE YAPAMADIĞIMI ÖĞRENMİŞ OLURDUNUZ.. ÜZÜLDÜM SADECE... BAŞARINIZ DAİK OLSUN KARDEŞİM.. SAYGIMLASINIZ.
benim burda şairi savunma gibi bir düşüncem yok sayın ismini belirtmediğim üye ama şu yoruma neden : " yorumsuz " yazdığını bile tam kestirememiş olsamda galiba şiirdeki Tanrı'nın kişileştirilmesi galiba zorunuza gitti.
ki bu sonuçta bir şiir ...
" keşke " en sevdiğim kelimedir hayatta ama yine de diyorum ki
keşke diyorum böyle hakaret gibi bir yorum yazacağınıza boş bırakıp gitseydiniz daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
Cömert Yılmaz Yazar bir insan bir şiir yazmış şiir olmuşmu olmamışmı ben bilmiyorum şiir ve edebiyat hakkında fazla bilgim yok bence güzel olmuş en azından emek verilmiş ortaya yazarın duygu ve düşüncesi çıkmış ve sitede bulunan yazar arkadaşlarda yorum yazmışlar beğenmişler veya bazı yerlerinde hata bulmuşlar kibarca yzarı ikaz etmişler amaçları berf'i üzmek değildi sadece daha iyi yazması içindi bütün eleştiriler.Sizde duygu ve düşüncelerinizi yazdınız anladığım kadarıyle sizde beğendiniz.Size birşey sormak istiyorum yorumunuzun altındaki diğer harf kümesinden bir şey anlamadım ne demek istedin okuyamadım bizlere küfürmü ettin ne ettin anlayacağımız dilden yazsaydında bizde okuyabilseydik almancayı ingilizceyi fıransızcayı öğrendikde o yazdığınız dili öğrenemedim çahil kaldım Allah aşkına kendini benim yerime koyarmısın anlayamadığın bir dilde alfabesi bile olmayan bir yazı örneği önünüze çıkarsa kendi kendinize kızarmısınız yoksa okuyamadığınız için zevkmi alırsınız.Bir toplumda onkişi elli kişinin bir arada sohbet ettiği bir ortamda çıkıp anlaşılmayacak bir dilde birşeyler anlatılmaya çalışılırken orda bulunanlardan bazıları aptal aptal sağa sola bakıp bu adam ne diyor acaba diye düşünmezseniz ben bomboş bir adamım.
senin o güzel yüreğin dert görmesin çocuk o profil resmin orda durdukça ben daha çok şiir yazarım.biliyorsunki sen söyledin ablam böyle bir şiir yaz diye bende defalarca okudum yazını ve böyle bişey çıktı umarım beğenmişsindir gece gözlü çocuk
Bu şiirim bana şiirr yazmakta yürekleri kadar yanımda olan tanrının çocuklarına cömert ve mor çocuğa sizi seviyorum yüreğinizide bu şiirim mor arkadaşın gece gözlü çocuklar adlı yazısından etkilenerek yazdım kendisinin teşvikiyle bin selam olsun böylle güzel yüreklere
lazhar tarafından 12/13/2008 11:17:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve tanrı ağlıyordu kendi rolünü üstlenmiş insancıkların vahşetine....