(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALİ(M) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALİ(M) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şeyi istemekle, elde etmek arasında çok mu fark vardır? Hayatlarında hep “başarı” ile anılanlar tarafından bunun yanıtı hep “hayır” olmuş. Şiddetli isteyen herkes dileğine kavuşabilir, yeter ki hayatını ona göre programlasın. Bir şeye ulaşma isteğiniz ne kadar güçlüyse, ona ulaşabilme enerjiniz de o kadar büyük olur. aKutluyorum ve hayalinizin bir an önce olması dileğiyle
Bitmez sevda sözcükleri Hasrette bir sevda yüreği Yüreğimde ki hayalinin sessizliği Cebimde ki sevda sözcükleri Gözlerin çakmak çakmak ama durgun Çığlık atan sözlerinde gizli vurgunluğun hayali(m)
Bitmez sevda sözcükleri Hasrette bir sevda yüreği Yüreğimde ki hayalinin sessizliği Cebimde ki sevda sözcükleri Gözlerin çakmak çakmak ama durgun Çığlık atan sözlerinde gizli vurgunluğun hayali(m)
hayeliniz tükenmesin...güzeldi şiirniz....tebrik,selam ve saygılar...
Bitmez sevda sözcükleri Hasrette bir sevda yüreği Yüreğimde ki hayalinin sessizliği Cebimde ki sevda sözcükleri Gözlerin çakmak çakmak ama durgun Çığlık atan sözlerinde gizli vurgunluğun hayali(m)
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Bitmez sevda sözcükleri Hasrette bir sevda yüreği Yüreğimde ki hayalinin sessizliği Cebimde ki sevda sözcükleri Gözlerin çakmak çakmak ama durgun Çığlık atan sözlerinde gizli vurgunluğun hayali(m)
yürekten kutlarım efendim.... gerek söyleyiş, gerekse seziş olrak mükemmel bir şiirdi....selam ve sevgiyle...
Buram buram hasret kokuyorum Yokluğunda hayalinle nefes alıyorum Çıkmaz yolların sersemliği üzerimde Sevda sevda işliyorum her bir hücreme. Cebimde sevda sözcükleri Ellerim sözcüklerde yürüyorum Seçiyorum yüreğimin sesini dinliyorum CANIM; Canım , canındır sevdiğim Yüreğin aldığım nefesim Sağ cebimden çektiğimi Sol cebimde benliğime benimsiyorum. HAYATIM; İki ayrı yolun kesişmeyen noktasıyken Yolları birleştiren Hayatıma renk veren Sevdamızı mavileştiren Hayatımın nedeni Hayali(M) >>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<< Bitmez sevda sözcükleri Hasrette bir sevda yüreği Yüreğimde ki hayalinin sessizliği Cebimde ki sevda sözcükleri Gözlerin çakmak çakmak ama durgun Çığlık atan sözlerinde gizli vurgunluğun hayali(m)
=================////============================ Harika bir şiir dökülmüş dizelere. Baştan sona kadar buram,buram şiir kokan dizelerdi. Yüreğinize sağlık.Tebrikler...