0
Yorum
0
Beğeni
0,0
Puan
20
Okunma
O bedenden sıyrıldığı vakit,
Semaya yükselir başı yukarda.
O dediğimiz gökte bir melek olu verir.
Seyreder alemi cihanı.
Bulutlar ağlar o ağladıkca.
Gamzesinde bir gökkuşağı belirir.
Güneş doğar o güldükce.
Bazen vapur gezilerinde görürüm.
Bir martının sırtına binip yakaladığı simitleri yedirir.
Bazende bir tepede sislerin arasında görünür.
Yer yüzüne bakar, insanları seyreder.
İçinde karamsarlık olanın kulağına fısıldar.
Yolu kapananın yolunu açar.
Karanlıkta kalana fener yakar.
Korkmayın! Mazlumdur, vermez zarar.
Geçtigimiz akşam yine gördüm.
Yakamozlardan birine sarılmış beni selamladı.
Ey 25. Saat’ın sahibi şad ol selamını aldım.
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.