1
Yorum
5
Beğeni
5,0
Puan
38
Okunma
Gidiyorum diyerek çıktım yola da
Senden bir adım uzağa gidemiyorum
Tüm acımı atarak an be an içime
Sevdanı içimden silemiyorum
Sahi neydi beni yollara düşüren
Neydi sevdama gölge gibi düşen
Ağzımda buruk ekşimsi bir tat bırakıp
Yediğimi içtiğimi zehire çeviren
Seni sevmek için sebep aramadım gidişimde olma sebep
Yaraladın madem,olmasın yüreğimde bıçak yarası,
Jilet gibi dilerek bırak
Senden bana hatıra kalsın
Koşar adım kaçarken
Kendi karanlığıma
Sokak lambalarına yakalandım
Sahi neydi sevmek
Değmeyecek birisi için meydan okumak mı
Yüreğini param parça ederken,
hala ismini anmak mı
Onun kadar sevmedim diyen birine
Vatan sana canım veda der gibi
Kalbini ona teslim edip,canım senindir demek mi
Şimdi gidiyorum
Seni sana emanet ederek
beni merak etme,ben gelirim üstesinden
Boğup öldüreceğim kendi ellerimle
Göğüs kafesimde hala ismin geziniyorsa
Bu bedeni bu beyni kesip itlere yem edeceğim Seni seven yüreğimi
5.0
100% (2)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.