0
Yorum
3
Beğeni
5,0
Puan
21
Okunma
Bir arkadaşım bana : Yüce/mutlu/piyano/ölü/bunalmak/10
Kelimerini yazdı ve bunlardan bir şiir yazmamı söyledi ve bunu üzerine yazdım bu satırları
Kendi dışındakileri 10’da 10’luk görmeyip,
Kendini yüce sanıp,
Benim katımda ölü olan insanlar bunalttı ya beni,
Oysaki ben kendi halinde bir piyano gibi mutluluğun notalarını çalıyordum
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.