5
Yorum
7
Beğeni
5,0
Puan
46
Okunma
Ömrümü yıllar çalıpta geçti
Yinede vefasız dostlardan vefa beklemedim
Hep gözümde yaş oldular
Dolanırım sahte kalabalıklar içinde
Umudum kalmadı sahte yüzlerden
Vefa aradım durdum kuru sözlerden
Ömrümün üstünden geçti yıllarım
Ne bir dost ne bir yar eli uzandı
Yüreğimin kuytu yerinde
Kapanmaz yaralar acıldı
Dert bağrımda kor olup yandı
Hasret yüreğime delipte geçti
Gurbet ellerinde kaldım bir başıma
Kimse sormasın
Bir selamı çok gören dostlar için
Dökmem artık gözümün yaşını
Güvenip sırtımı verdiğim dağlar
Birer birer yıkılıp gitti
Dost bildiğim eller çekildi
Yalnızlığım bana yar oldu şimdi
Ömür dediğin bir demmiş meğer
Gam yükünü omzuma vurdunuz yıllar
Gözlerimde bireken yılların hüznüyle
Saçlarım bir günde ağarıpta döküldü
Bırakın beni bana sormayın halimi artık
Dertlerimle yoşdaş olup yürüdüm
Bir ömür vefa diye beklediğim kapılar
Yüzüme sessizce kapandı
Yüzümdeki beliren çizgiler yılların yükü
Ömrüm gelip geçti
Baharımda açan çiçeklerim Hep boynunu büktü
Asya öztürk
5.0
100% (5)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.