(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANİLER-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANİLER-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK HARİKA ÇOK UZUN ZAMAN DIR HİÇ MANİ OKUMUYORDUM HEM DUYGULANDIM HEM GÜLDÜM. HEM KÖYÜMÜ ÖZLEDİM... 5000 KM YILLARDIR UZAKTAYIM. KÖYÜMÜN TEZEKLERİ BURCU BURCU KOKUYOR BANA . AHMET BEYE TEŞEKKÜR EDERİM. KENDİLERİNİ KUTLUYORUM. SELAMLAR DUŞANBE'DEN HAYATİ..
hocam yine ben:) üçüncü manimi sizden aldığım ilhamla yazmak istiyorum.izninizle...
yarimin basma fistanı gözü siler desmali pişkiri tutar elleri ele vermez pederi
hocam arkanızdan geliyorum haberiniz olsun...:)siz yaza durun...ben takibe durum...:) yaptığınız çok anlamlı büyük bir şey...değerlerimize sahip çıkmak adına...saygımla...
gönül gençyılmaz tarafından 12/11/2008 11:17:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÇOK UZUN ZAMAN DIR HİÇ MANİ OKUMUYORDUM HEM DUYGULANDIM HEM GÜLDÜM. HEM KÖYÜMÜ ÖZLEDİM...
5000 KM YILLARDIR UZAKTAYIM. KÖYÜMÜN TEZEKLERİ BURCU BURCU KOKUYOR BANA .
AHMET BEYE TEŞEKKÜR EDERİM.
KENDİLERİNİ KUTLUYORUM.
SELAMLAR
DUŞANBE'DEN
HAYATİ..