1
Yorum
10
Beğeni
5,0
Puan
51
Okunma
Hani o bırakıp giderken beni,
Adını bir daha anmayacaktım.
Kulağımda çınlasa da sesini
İstemem diyerek duymayacaktım.
En tatlı anılar şimdi zehir oldu,
Unutmak bir yana, her anım doldu.
Gönlümün baharı sarardı, soldu,
Alın yazımdan kaçmayacaktım.
Düşse de dilime kırık cümleler,
Savrulsa rüzgârla bütün heceler,
Canımı yaksa da onsuz geceler,
Gözlerim dolsa da ağlamayacaktım.
Solsa da albümde resimlerimiz,
Maziye gömülse yeminlerimiz,
Düğümlense bile tüm sözlerimiz,
Yoluna bu türlü bakmayacaktım.
Kaderi suçlayıp avunsam bile,
Dönüştü feryadım sessiz bir dile.
Söz vermiştim oysa kendi kendime,
Bu sevda uğruna yanmayacaktım.
.
Mustafa yaman
14 haziran 2026
5.0
100% (3)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.