6
Yorum
19
Beğeni
5,0
Puan
119
Okunma

Baharı sende bildim.
Laleye açar sabır, nergise düşer bahar,
Üzüm karası saçlarını salarsın geceye
Gül utangaç sükûta bürünür hece hece
Papatya fallarında adın çıkar sevgilim yine
Karanfil kokusunda aşk zamanı gizlenir
Zambaksı beyaz bir hasretin düşer içime
Yedi iklimim dokununca perçemin açılır
İğde bakışında kaybolurum şehrinde
Gelincik kırılgan bir çiçek gibi tir tir titrer,
Çiğdemler uyanır, elmadağın kalbini deler
Ahlad çiçeği gibi sessiz derin açar umut
Manolyam dalında beklemek olur kader!!!
Kiraz çiçekleri düşer avuçlarıma ince,
Erik çiçeği gibi kırılgan dağılır kalbim
Elmadağının çiçeğinde saklı kalır bahar
Ve her açan çiçekle sana dönerim; yine
Kor ateşine düştüm sonumu bile bile
külüne razıydım yanacağımı bile bile
kış günü nergis, yazın kardelen ister
ne yana dönsem sen varsın içimde
sensin şu ömrün içinden akıp geçen
aklı yok divane gönül, sus da biraz dinlen
hâyâl olsa da seyran edeyim yârin hayaliyle
aşk dediğin yaradır, sarıldıkça derinleşen
kader diye sarıldım göğsümdeki bu okl’a
varsın geçsin bu ömür bir serabın peşinde
yanmak düştü payıma ezelden bu yana
adını yazmış kader alnımın her yanına
kaç kere “vazgeç” dedim bu divane cana
vermem sevdamı, dönmedim hiç yolumdan
bir ömür adanmışım gözlerinin çağrısına
Sen içimde büyüyen o sessiz sızı
kalbime neşeyle dolan başımın tacı
gecenin koynunda saklı o son yazı;
ne kadar uzak olsan, o kadar yakınsın
hasretin büyütür içimde senden kalan izi
Ey yâr, sensiz kalan yanım hep nâtamam
eksilip parça parça sana döner her davam
bir gün kavuşmak varsa şayet kaderde
yoksa da mühim değil, beklerim mahşere;
ben yine yolundayım, ben yine intizârda...
5.0
100% (7)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.