0
Yorum
2
Beğeni
5,0
Puan
29
Okunma
ben birine darıldığımda var ya,
boğulurum sessizce
küstah kanatlarında
çünkü gövdem yoktur
çıksın isyan etsin
o da boğulmuştu
ben vaaz ederken kızlara
sessizce
gözlerimi açarım,
bakarım:ne var,ne yok
gördüğüm ve görmek istediğim
parçalanarak öpüşen kanım
yok olan her şey çok
insanlar artık masalarda
yiyorlar kanser hücrelerini
çürük bir tane kanat kalmıştı
denizleri boğabileceği
ona da üfürdüler
kıyamete kadar kısılan sesi
boğamadı artık beni
sessizce...
5.0
100% (2)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.