0
Yorum
7
Beğeni
0,0
Puan
48
Okunma
Toprağımın üstü oluk oluk kan
Yaşadık bütün korkuları o an
Bir yanda dipsiz uçurum
Bir yanda yüreksiz düşman
Kış indi yemyeşil ovalara
Erken vakitte selamladı güz bizi
Bozguna hiç hazır değildik henüz
Sonra bir deli yel esti tâ uzaklarda
Yollar taşlı, yürekler kavuşmaz oldu
Düşman yüzünden saadet bize uğramaz oldu
Bir bülbül kadar narin, bir aslan gibi gururluyduk
Yüreklerimizin kuytularında ümit ışığını arıyorduk.
Vakit tükeniyor, düşman ilerliyor günbegün
Analar babalar el kadar çocuklarını gönderiyor cepheye.
Gemiler hoyratça ilerliyor egeden
Millet bir oldu yazıldı bir destan.
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.