1
Yorum
6
Beğeni
5,0
Puan
88
Okunma
Belkide sendeki yerim bu kadardı.
Tozlu Yüreğinin eskimiş bir ayracı olmakda güzeldir
Belki de daktilonun vuruşları örselemiştir seni.
Fakat Kalemin kılıcından yara almaktansa daktilo da güzeldir
İki sayfa önceki halinle şuan ki halin çok başka
Mısralar mı ağır geldi , yazılanlar mı yordu seni.
Alt tarafı aşk değil miydi ki…
Geçen akşamı hatırlıyormusun?
Adamın itiraf edeceği sayfaya, çayı bilerek mi döktün?
Ne olurdu ki itiraf etse. Bak üzerinde leke kaldı.
Lekeli yüreğinin sayfalarında bir aşka daha tahammülün yok.
Sen yok desende. Her sayfan aşk ile dolacak.
Aşk bitmez. Aşk tükenmez.
İnsan yok olup gitmediği sürece…
İnsanlık her seferinde de senin tozlu yüreğine kazıyacak aşkı.
Bende yarım bırakılan aşk hikayelerini hatırlatacağım
Unutma, ben senin, ayracınım.
Hep sende saklıyım.
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.