(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pejavent' farsçada kapı tokmağı anlamına gelmekle beraber eski farsça da kapı arkasında bekleyen kişi' anlamına gelmektedir. Bazen kapi önünde hatta sokakta da beklerler aslinda. bir ilginçlik ve iddia daha varki, o da pozavak kelimesinden türediği.. 'poz' fahişe 'avâk' ise ermenicede (bey) anlamına geliyor.. Sonuçta pezevenk pezevenktir işte... Gece gündüz konmasi farketmez. Belediyenin yikim ekipleri gelip yikmasi lazim bu kondulari...
Ama belediyeler bunlara dokunmaz cünkü artik bu bir meslek kabul ediliyor ve hatta bu kisiler kravatlariyla gittikleri her yerde cokta saygiyla karsilaniyor. Bir kisi para kazaniyorsa nasil kazandigina kimse bakmiyor, yeter ki para olsun. Parasi cok olan saygiyi görür.
Neyse ben felsefe konusu yaptim neredeyse pezevenkligi... Igrenc bir kelime yazarken bile utandim ... Irdeleyen, duyarli yüreginize saglik Ayse hanim.
Çok güzel bir konuya değinmişsin yine ayşecik, kutlarım, benim de bir dansöz için yazdığım bir şiirim vardı onu eklemek istedim, işlediğin konuyla alakalımı bilemem ama içimden geldi; bayram bayram bir dansöz de benden gitsin ayşenin masasına dedim, çok iyi kırıtır ha, bir sallar ki sorma! sakın dolarları gülleri üstüne fırlatmayı unutma! çok hassastır kırılır sallamaz sonra, kırıtmaz da! haaa dolarları sıkıştır açık bulduğun her yerine çok hoşuna gider, çünki evde dostu ondan mangır bekler...haa "ah azizeyi" de çaldır onda iyice dağıtır samur saçlarını döner de döner! senin başın döner onu seyrederken, onunsa her tarafı döner dans ederken ..... hoşça kal ben yine çok eğlendim sende; sağolasın ayşeçik ....
sevgiler bayram sevinçleri gibi yaşansın yüreğinde bundan böyle sevgilerimle dostça kal ====== ======= ========= ======= ========= ====
YOSMA
Namus şeref Kimin umrunda Kırıta kırıta İşe gidiyor yosma Bütün gözler Üstünde nasıl olsa Erkeklerin hepsi peşinde Keyfini bozma İki sırıtır bir kırıtır Para kazanır yosma Onun için yaşam Bir anlıktır nasıl olsa Kader sillesini vurmuş Ama kimin umurunda Ha yaşamış ha ölmüş Kaybedecek Neyi kalmış yarına İki kırıtır bir sırıtır Para kazanır yosma Hayrınıda görmez Dağıtır dostuna postuna Olsun yine kazanır yosma Para verecek Enayimi yok ortada! İki kırıtır bir sırıtır Para kazanır yosma
g.öz
dağ gülü tarafından 12/9/2008 3:15:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dağları delmek işine gelmeyen alınterini sevmeyen adam pezo oldu dosunu sattı önce sonra bacısını sonra anasını sonra memleketi arsasını
beş kuruş etmedi kadının sevgisi naçar kaldı madem öyle işte böyle dedi fahişe oldu intikam aldı kimisi çok şöhret yaptı saygın oldu kimisi çöplüklerde kayboldu
bu siirdir .. hem de kocaman ....
alkisliyorum seni sevgili saire dost .............
Bayramini kutluyorum...........
sevgilerimle ...