(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bırakıp gittin… Git… Bütün yaşanmamışlıkları da götür, Al bütün çiçekleri de yanına… Beni al, gözlerinde sakla ve git…
Gözyaşlarıyla yıkanmış bir sevda bendeki Ümitsiz, saklı ve yitik Gitmek istemiştin, git Sevdan kalsın, bir de gözyaşlarım Gidiyorum dedin ya şimdi git…
Seviyorum seni, GİT!... Gözlerindeki beni al ve git… Hatıraları koymayı unutma çantana Ben seni sev(miş)dim ya İşte o anları al ve git..
Şimdi durma Beni gözlerinde sakla Ve GİT…
Muhtesemdi.Alkisliyorum.Yureginize Saglik.. Selam ve Saygilarimlan...
Git demek öyle kolay geliyor ki bazen dile ama ya yürek, işte yürek bu kadar uyum sağlayamıyor dilin verdiği karara... Çok güzel tebrik ettim efendim... Saygımla...
Gözlerindeki beni al ve git… Hatıraları koymayı unutma çantana Ben seni sev(miş)dim ya İşte o anları al ve git..
Şimdi durma Beni gözlerinde sakla Ve GİT… Aslında gitmesini hiç istemiyorsun..anılarıda göndermekistiyorsun,bu kal demektir...Güzel sevgi .kötü son gibiiiGüzel duygusal hüzün veren şiir.Saygılar
Bırakıp gittin…
Git…
Bütün yaşanmamışlıkları da götür,
Al bütün çiçekleri de yanına…
Beni al, gözlerinde sakla ve git…
Gözyaşlarıyla yıkanmış bir sevda bendeki
Ümitsiz, saklı ve yitik
Gitmek istemiştin, git
Sevdan kalsın, bir de gözyaşlarım
Gidiyorum dedin ya şimdi git…
Seviyorum seni,
GİT!...
Gözlerindeki beni al ve git…
Hatıraları koymayı unutma çantana
Ben seni sev(miş)dim ya
İşte o anları al ve git..
Şimdi durma
Beni gözlerinde sakla
Ve
GİT…
Muhtesemdi.Alkisliyorum.Yureginize Saglik..
Selam ve Saygilarimlan...