(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HENÜZ ON YEDİSİNDE BİR GENÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HENÜZ ON YEDİSİNDE BİR GENÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah'ım ne güzel anlatım niye ben bu şiiri önceden görmedim :((( walla simdi cok pişman oldum..önceden okumalıydım... harikaydı..17 sinde bir gencin masum askı......cok harikaydı yaaa.... adeta bana hitaben ... dile getiremediklerimi..anlattınız..aktardınız.... YÜREKTEN TEBRİKLER ŞAİRİM..SEVGİYLE KALIN....
Kalbi Yüce arkadasim O yaslar Gönlümüzün en müdafasiz ve zayif anlaridir.Heyacanlari sevincleri acilari gözü kapali yasarsin.Ve hayatin boyu hatiralarini tasirsin.Sen sevdigini oldugu gibi sev Sevmekten zarar gelmez kardesim.Selam ve saygilar.
walla simdi cok pişman oldum..önceden okumalıydım...
harikaydı..17 sinde bir gencin masum askı......cok harikaydı yaaa....
adeta bana hitaben ...
dile getiremediklerimi..anlattınız..aktardınız....
YÜREKTEN TEBRİKLER ŞAİRİM..SEVGİYLE KALIN....