(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve alnız ca özlemim der ..ewet ya benim özlemim bütün mutluluklara hüzün düşmezmi bu gece bilse herkes ..buz tutmaz kahkahaya boyun eğmiş yüzler... çok güzelddi tebrikler..sevgiyle kalın..ve bilirm her gece iki kelime öyleyip ardına bakmadan gidişleri..gözlerimde yaş avuçlarım sıkıp kırdığım pişmanlıklar..
ne anlıyorlar anlamıyorum.birileri birilerini aglatınca. oysa dostca,arkadaşca ve kardeşce yaşamak varken. kardeşliğin ve dostluğun hakim olduğu dünyada yaşama dileğiyle. elinize ve yüreğinize sağlık.
oysa neler yaşanmıştır,söylenecek ,sorulacak okadar soru varki ,bukadar yaşanmışlık varken bırakıp gitmek.....bıçak gibi aranızdaki bağı koparıp gitmek.ondan sonra hiç bişey olmamış gibi geri dönmek.arkasından gitme diye bağırdığın halde seni terketmesi...sonra okadar acı çekmene rağmen.sorduğun sorulardan kaçamak cevaplar almak.bu özleyiş değildir........bu seni sevmesi değildir.... bu pişmanlıktır...özlemek sadece sana yaptıklarının üzerini örtmek için söylenen kocaaaaaa bir yalandır..
güzel sözler aşk dizelerine devam ....
kalemine sağlık....
DEMİŞ ADAŞIN
HEM DE İKİKEREE